Jump to content

asnv7

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של asnv7

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. asnv7

    לובי לנפגעי פורד פוקוס

    פשוט בזיון של רכב... יש לנו אותו כמעט שנתיים. הנדסת אנוש = חרא. אין מקום לרגליים, ממש צפוף, לא ממש נוח מאחורה עם 3 ילדים. חסכוני? ממש ממש לא. עם 10 ק"מ לליטר, לא תודה. חזק? לא ממש. לפעמים הוא סוחב ולפעמים צריך לסחוב אותו. הגיר? צרה צרורה. רעידות בכל האוטו, הראשים נחבטים ממש מהרעידות. לא מגזים. היה בעדכונים. שום דבר לא עזר. למזלנו, לוקחים אותו באפריל, ברוך שפטרנו.
×
×
  • תוכן חדש...