Jump to content

siamon

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של siamon

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לנו פוקוס 2008, שאין לה אפשרות לניטרול כרית אויר קידמית. אני מבין שאפשר לעשות את זה במוסך. למען האמת - אני ממש לא מתלהב לעשות שינויים באביזר בטיחות כל כך קריטי. רציתי להתיעץ עם המומחים במה זה כרוך מבחינה טכנית, האם זה נתמך ומאושר ע"י היצרן? ואם מבטלים את כרית האויר, האם ניתן לשים מקדימה רק סלקל (הפוך לכיוון הנסיעה) או גם כסא בטיחות/בוסטר עם הפנים לכיוון הנסיעה?
×
×
  • תוכן חדש...