פיג'ו 207 מודל 2008 יש לו 94000 , נוסע רוב הזמן נסיעות קצרות בתוך חיפה. מכשיר מדידת הגזים נמצא בכל מוסך , יש לך המלצה? ראיתי המלצות על מוסך מירון בחיפה...
סליחה לא מכיר את הנוהל חחח. מנוע 1600 אטמוספרי שנת 2008 , עשה 94000, אוכל קצת שמן , ושותה דלק נראה לי כי כל הזמן נוסע בעליות של חיפה , מחוץ לעיר צריכה סבירה.