Jump to content

amitf13

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של amitf13

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אהלן, מאחר ואף אחד לא עידכן לאחר שקנה את המתאם, אני קניתי את המתאם והחלטתי לשתף אתכם בתוצאות. אז יש לי איביזה 2012 ומערכת Blaupunkt New York 800 שהותקנה ברדיו מילאנו. מצאתי מישהו שעובד עם חנות באנגליה ומייבא את המתאמים לרכב. המתאם עצמו נמצא פה: www connects2 co uk/ProductInformation.aspx?id=10779&p=CTSST001.2 הכבל המחבר בין המתאם למערכת (להפתעתי הכבל שהתאים לי הוא לא של Blaupunkt אלא של Sony\Pioneer) נמצא פה: www connects2 co uk/HeadUnitProductInformation.aspx?id=CTSONYLEAD לפני שאתם קונים תפרקו את הרדיו שלכם ותוודאו שיש לו חיבור שנראה כמו AUX לפרטים על המישהו הזה, תפנו אלי בפרטי. מקווה שעזרתי להרבה אנשים שבת שלום
  2. מצטרף לשאלה. ד"א, לי יש Blaupunkt New York 800, אבל אני מאמין שזו תהיה אותה התשובה.
  3. אהלן, קודם כל חג שמח ושבת שלום לכולם! יש לי איביזה 2012 עם מערכת blaupunkt new York 800 שהותקנה על ידי רדיו מילאנו כאשר הרכב נקנה. אני יד שניה של הרכב. אני נמצא כרגע באותו מצב שאתם דנים בו, מחפש מתאם של המערכת לשלט בהגה. אשמח לשמוע ממי שהלך על זה וקנה מתאם שיגיד מאיפה קנה והאם הכל עובד לו. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...