Jump to content

omriman12

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי omriman12

  1. שלום לכולם, אני מתעניין בקניית שברולט סוואנה(שהוסב לאוטוקרוואן) ואני מנסה להבין את עלויות האחזקה שלו. פרטים על האוטו: -שנת 2000 -מנוע 6500 - צריכת דלק 7 לליטר חסר לי נתונים על עלויות תיקונים ברכב כזה ועלות טסט. אני חושב "חצי" לגור בו לתקופות, מישהו פעם ניסה משהו כזה? בתודה, עומרי
×
×
  • תוכן חדש...