שלום לכולם,
אני מתעניין בקניית שברולט סוואנה(שהוסב לאוטוקרוואן) ואני מנסה להבין את עלויות האחזקה שלו.
פרטים על האוטו:
-שנת 2000
-מנוע 6500
- צריכת דלק 7 לליטר
חסר לי נתונים על עלויות תיקונים ברכב כזה ועלות טסט.
אני חושב "חצי" לגור בו לתקופות, מישהו פעם ניסה משהו כזה?
בתודה,
עומרי