Jump to content

Tima Kay

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Tima Kay

  1. ברשותי טויוטה אוונסיס 2002 שהגיע עם ג'נטים בגודל 15 אינץ, לפי מה שבדקתי בכמה אתרים, הרכב בכלל אמור להגיע עם 16, למשל באוטו דטה נט, אם אני אשנה ל 16 או 17 במידה וזה חוקי, האם זה נכון שככל שהג'אנט גדול כך צריכת הדלק עולה?
  2. מה המידה המקסימלית לג'אנט בטויוטה אוונסיס 2002?
×
×
  • תוכן חדש...