היי
לגבי מערכת המולטימדיה המגיעה עם פולקסווגן פולו יש ברשותי את המערכת הזאת וגם שהכנסתי SD micro עם התוכנה של IGO היא לא עבדה המערכת נכבית ונדלקת מחדש כל פעם שאני מנסה להפעיל את התוכנה (ייתכן שזו בעיה בתוכנה הורדתי אותה מהאינטרנט).
האם המערכת פעלה ברגע שהותקנה עליה תוכנת הניווט או שהיית צריך לאקטב את הג'י פי אס קודם בתחנת שירות כלשהיא?
תודה.