Jump to content

EricGrins

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של EricGrins

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, אם התכוונת אלי אז דע שלא קיבלתי הודעה כזו.
  2. היי לגבי מערכת המולטימדיה המגיעה עם פולקסווגן פולו יש ברשותי את המערכת הזאת וגם שהכנסתי SD micro עם התוכנה של IGO היא לא עבדה המערכת נכבית ונדלקת מחדש כל פעם שאני מנסה להפעיל את התוכנה (ייתכן שזו בעיה בתוכנה הורדתי אותה מהאינטרנט). האם המערכת פעלה ברגע שהותקנה עליה תוכנת הניווט או שהיית צריך לאקטב את הג'י פי אס קודם בתחנת שירות כלשהיא? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...