שלום, אנא דרגו את הקנייה הזאת מאחד עד עשר (תרשמו בצורה של X/10)
הנה פרטים של הרכב שקניתי:
שם: Mazda 2 Active (אוטומטית)
שנת ייצור: 2008
קילומטראז': 95,000
צבע: שחור מטאלי
יד: הרכב היה רק אצל אדם אחד (פרטי - יד 1)
מה אני מקבל עם הקנייה: אחריות על הרכב לשנתיים (הקנייה נעשתה דרך סוכנות) + 2 טסטים שנתיים חינם לאוטו + המוכר עושה את העברת הבעלות
עוד חשוב להגיד כי הרכב שמור ביותר, ללא שריטות ולא עבר תאונה כלשהי.
מחיר עסקה: 42,000
תודה למגיבים