Jump to content

konkin3

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי konkin3

  1. קניתי כבר אני רק רוצה לדעת האם הקנייה טובה כדי לדעת לפעם הבאה
  2. לא כתבתי חלק מהדברים נכון מקודם.. האוטו נקנה מטופ טרייד ברעננה ולכן הם מבטיחים טסט בחינם כל שנה (טסט שנתי) אבל האגרה של האלף שקל אני צריך לשלם.
  3. שלום, אנא דרגו את הקנייה הזאת מאחד עד עשר (תרשמו בצורה של X/10) הנה פרטים של הרכב שקניתי: שם: Mazda 2 Active (אוטומטית) שנת ייצור: 2008 קילומטראז': 95,000 צבע: שחור מטאלי יד: הרכב היה רק אצל אדם אחד (פרטי - יד 1) מה אני מקבל עם הקנייה: אחריות על הרכב לשנתיים (הקנייה נעשתה דרך סוכנות) + 2 טסטים שנתיים חינם לאוטו + המוכר עושה את העברת הבעלות עוד חשוב להגיד כי הרכב שמור ביותר, ללא שריטות ולא עבר תאונה כלשהי. מחיר עסקה: ‏42,000 תודה למגיבים
  4. שלום, אנא דרגו את הקנייה הזאת מאחד עד עשר (תרשמו בצורה של X/10) הנה פרטים של הרכב שקניתי: שם: Mazda 2 Active (אוטומטית) שנת ייצור: 2008 קילומטראז': 95,000 צבע: שחור מטאלי יד: הרכב היה רק אצל אדם אחד (פרטי - יד 1) מה אני מקבל עם הקנייה: אחריות על הרכב לשנתיים (הקנייה נעשתה דרך סוכנות) + 2 טסטים שנתיים חינם לאוטו + המוכר עושה את העברת הבעלות עוד חשוב להגיד כי הרכב שמור ביותר, ללא שריטות ולא עבר תאונה כלשהי. מחיר עסקה: ‏42,000 תודה למגיבים
×
×
  • תוכן חדש...