Jump to content

אסי ביטון

  • הודעות

    74
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אסי ביטון

  1. מקפיץ.. מישהו יכול לעזור לי בבקשה??בעיקר בנוגע לרמקולים האחוריים ובאופן כללי אם אתם יודעים מה גודל הרמקולים המובניים בהונדה סיוויק ההיברידית?
  2. חיפשתי פתחתי פה כבר מליון שרשורים תאמת וזה קצת שונה ממה שראיתי זה יותר ממוקד במקרה שלי ספציפית.
  3. שבת שלום לכולם, בדיוק קניתי הונדה סיוויק היברידית 2008 ורציתי לשפר את המערכת באוטו. 1. קודם כל , שמעתי שלא מומלץ להתקין מערכת חיצונית בגלל המערכת ההיברידית אז אשמח לתגובות בנושא כדי שנדע אם זה רלוונטי בכלל לחבר מגבר וסאב. נצא מנקודת הנחה שאני לא מחבר מגבר וסאב , אז אני צריך רמקולים טובים וחזקים שיוכלו להפיק צליל נקי בלי מגבר, ורמקולים עם באס איכותי שייכפר על הסאב. לא מחפש להפציץ (בטח לא כשאין מגבר וסאב) אבל שיהיה חזק ואיכותי בעיקר. התקציב שלי הוא 1000 שח בערך לא קריטי אם נחרוג ב100-200 שח כדי לקבל איכות. 2. הכי חשוב לי זה קודם כל להחליף את הרמקולים הקדמיים המובניים ברכב (אני לא יודע מה המידות לדעתי 6x5) והכיוון כרגע הוא קומפוננט של מורל טמפו . מה דעתכם?? הבנתי שמומלץ קומפוננט מקדימה ושמעתי עליהם דברים טובים. 3. בנוגע לאחוריים אין לי מושג מה המידות לכן אשמח לשמוע חוות דעת לגבי כמה מידות סטנדרטיות. מבחינתו פה הם יכולים להיות טיפה פחות איכותיים מהקדמיים אבל גם רוצה להנות מהם במחיר סביר 4.קצת לא קשור אבל אין לי חיבור לאווקס ברכב והבנתי שאפשר לקנות מתאם אשמח לטיפים\קישורים למתאים אמינים ובמחיר טוב (לא ב500-600 מהיבואן) תודה מראש
  4. לא הסכימו לתת לי פרטים מבלי להגיע יחד עם בעל הרכב
  5. במעמד רכישת הרכב איך אני יודע כמה אחריות נשארה לסוללה ושלא עשו פה איזו קומבינה והחליפו אותה?? והאם בבדיקת קנייה בודקים גם תסוללות
  6. תודה..אז אני מבין שאתה תומך בסיויק היברידית לפי הכתבה אה?? או שזה רק לצורך הסבר על הסוללה
  7. כן אבל אני השאלה כמה הבטריה מחזיקה רציתי רכב טוב ל3-4 שנים..והרכבים האלו נותנים אחריות לבטריה בדרך כלל ל5 שנים זאת אומרת עד 2014-2015 אם בסוף האחריות זה אומר שצריך להחליף אז אני בבעיה והחיסכון בדלק לא שווה כלום כי אני מוציא עוד 8000 על סוללה..אבל אם היא אמורה להחזיק עוד 5-6 שנים טובות אז זה סיפור אחר
  8. שבוע טוב, אני בימים אלו מחפש רכב כשאני רוצה נוחות נסיעה ,הנאה מתא הנוסעים (אבזור פנים וכו) ויחד עם זאת מפחד להיקלע למצב שקשה לי מדיי להחזיק תאוטו מבחינת האחזקה. תוך כדי הבדיקות התחלתי לגשש לגבי הונדה אינסייט היברידית.. סיוויק ima וסיוויק סדאן הרגילה 1.אינסייט 09\10 - הבנתי רכב לא איכותי מי יודע מה על הכביש אבל חסכוני ומאובזר (ראיתי ביד 2 2012 יד שניה שעבר 99 אלף קמ ובעלות קודמת השכרה ב55 אלף שח..) 2. סיוויק ima 07\08 היברידית- לא סגור עליו אם טוב או לא (ראיתי ביד 2 2008 יד שניה מסוכנות ליסינג שעבר רק 68 אלף ק"מ ב60 אלף שח). 3. סיוויק סדאן 08 - לא חסכן דלק כמו ההיברידיות אבל גם לא זולל (ראיתי ביד 2 2008 יד שניה עבר 70 אלף ק"מ 59-60 אלף) השאלה שלי אם לקחת את הסיכון ולהביא היברידית כי אני לא יודע מה יהיה עוד שנתיים שלוש עם הסוללה הבנתי זה 8000 שח בערך להחליף... בנוסף רציתי לדעת איך אני מקבל את הטבת המס של הרכבים הירוקים.. ומן הסתם לדעת מה דעתכם לגבי הרכבים מה יותר מומלץ? כמה פרטים: בן 23 מחפש נוחות ואיכות ולאו דווקא פוזה. נוסע כ17 אלף ק"מ בשנה יותר לנסיעות עירוניות וכפעמיים בשבוע ליציאות. חשוב שהאחזקה תהיה זולה , מאוד חשוב שיהיה כיף לשבת באוטו (מבחינת אבזור של הדשבורד וכו') התקציב הוא 50-56 אלף שח (אפשר לחרוג עד 58 אם זו מציאה) , בג'אז או נוחות במושבים מאחורה פחות מעניין. לא מעוניין לשמוע לגבי סופר מיני כי זה פחות מושך אותי אני דיי נעול על ההונדה.
  9. אוקיי תודה אבל אני דיי נעול על ההונדה כשההתלבטות היא בין האינסייט לסיוויק ולסיוויק ההיברידית מה ממליצים?? ועוד משהו.. שמעתי משהו בנוגע לכך שמי שלוקח רכב היברידי נהנה מהטבה מסויימת (500 שח בשנה משהו כזה) זה חרטא או מה?אשמח לשמוע פרטים והמלצות בנוגע להונדות הללו
  10. הנושא של הדלק קצת מפחיד אותי אני רוצה נוחות נסיעה ,הנאה מתא הנוסעים (אבזור פנים וכו) ויחד עם זאת מפחד להיקלע למצב שקשה לי מדיי להחזיק תאוטו. תוך כדי הבדיקות התחלתי לגשש לגבי הונדה אינסייט היברידית.. סיוויק ima וטויוטה פריוס 1.אינסייט - הבנתי רכב לא איכותי מי יודע מה על הכביש אבל חסכוני ומאובזר (ראיתי ביד 2 2012 יד שניה שעבר 99 אלף קמ ובעלות קודמת השכרה ב55 אלף שח..) 2. סיוויק ima - לא סגור עליו אם טוב או לא (ראיתי ביד 2 2008 יד שניה מסוכנות ליסינג שעבר רק 68 אלף ק"מ ב60 אלף שח). 3. טויוטה פריוס - הבנתי רכב הכי חסכוני מביניהם אבל לא הכי איכותי בנהיגה פחות מאובזר יותר יקר ושיכול לעשות קצת בעיות מבחינת המערכת החשמלית אנערף ( ראיתי ביד 2 2008 יד ראשונה 1500 סמק מסוכנות רכב יד פרטית שעבר 85 אלף ק"מ ב62 אלף שח). אשמח לטיפים... אני לוקח בחשבון שכל רכב שפרסמו אני אשתדל להוריד ב2-3 אלף שח
  11. נכון,לא שמתי לב. כמה היתה שותה בעירוני וכמה בבין עירוני??בממוצע
  12. וזה אומר שאתה ממליץ לקנות אותה או ללכת על משו אחר?
  13. הכוונה להאצבק?? לא אחי אם סיוויק אז סדאן 4 דלתות רגיל ובדוק אחי ראיתי יד ראשונה מבנאדם פרטי ב53 אלף שח ספיריט 2008
  14. שלא תטעה אני מקשיב ואני מכבד ומעריך את הדעות של האנשים פה אם לא הייתי רוצה לשמוע דעות של אחרים לא הייתי מפרסם את הנושא הזה.. פשוט אני פחות אוהב רכבים קטנים וחשוב לי שמלבד איכות (מן הסתם) שגם הרכב יהיה יפה ולדעתי כל הסריון וכו' הם רכבים שלא מושכים אותי בכלל. בלי קשר יש לי ילד בן שנתיים ככה שצריך טיפה מרחב לצורך בוסטר וכאלה אנערף.. בנוגע למחירים בדקתי ביד 2 מודעות יש ספיריט 2008 יד 1 שעברה 92 אלף ק"מ באיזה 50 אלף שח ויש סיוויק 07\08 סביב ה54-59 אלף שח (אתמול ראיתי 2008 יד ראשונה עם 71 אלף ק"מ ב60 אלף וירדתי מזה בנתיים רק בגלל המחיר) יותר מזה אני אשמח לעוד טיפים ואפילו לרכבים נוספים (גם אם הם לא מהמשפחתיים)
  15. אני מאמין שסביב ה17 ק"מ בשנה בהנחה שהצריכה הממוצעת של ההונדה היא 1-11.5 ושל הספיריט 1-10.9 ושאני נוסע כ17,000 ק"מ בשנה (ואני לא יודע עד כמה הנתונים מדוייקים זה ע"פ אתר kml) זה הבדל של 500 שח דלק בשנה בין המכוניות לטובת ההונדה וזה ממש לא קריטי בעיניי במיוחד שההבדל במחיר שלהם הוא בערך 7-8 אלף שח השאלה אם זה נתונים אמינים לדעתכם ואומר שעדיין כדאי לקחת את הספיריט? אגב , בנוגע לקורולה היא ירדה מהפרק כרגע
  16. קודם כל כי אני רוצה איכות ולא מחפש פוזה..רוצה להנות מהרכב ולא להביא משהו מצוקמק דבר שני אני 6 שנים לא נהגתי על ידני אני מחפש אוטומט ורצוי גם מרווח ולא רכב קטן יש לי שאלה.. ניתן למצוא קורולה 08-09 שהיא בגיר אוט' רגיל ולא רובוטי?? או שככה בא הרכב בשנים האלו
  17. שלום לכולם, אני מתלבט המון בימים האחרונים לגבי רכב חדש (וראשון שלי) ויש לי מספר התלבטויות.. בעיקר בין הונדה סיוויק סדאן 08 למאזדה 3 ספיריט 08\09 או לבין טויוטה קורולה 08\09 קודם כל המאזדה ספיריט ממש מושכת אותי והחיסרון הבולט שלה הוא צריכת הדלק ככה שאשמח לשמוע מה דעתכם ועד כמה זה באמת משפיע ובאופן כללי איך הצריכה. הקורולה היא הזולה והסחכונית ביניהן ,יחד עם זאת היא נחשבת להכי פחות איכותית (מביניהן). המאזדה טיפה יותר זולה מההונדה (במחיר,בביטוח,בטיפול) וכוללת סאן רוף ומגנזיום , אך זוללת דלק. ההונדה היא היקרה ביניהן (לא משמעותית) , פחות חסכונית מהקורולה ויותר מהמאזדה , ומבחינתי טיפה יותר עדיפה מבחינת המראה. מה דעתכם איזה רכב עדיף?? בן 23 מחפש נוחות ואיכות ולאו דווקא פוזה. חשוב שהאחזקה תהיה זולה , שיהיה כיף לשבת באוטו (מבחינת אבזור של הדשבורד וכו') התקציב הוא 45-55 אלף שח, 70% מהזמן זה לנסיעות עירוניות , בג'אז או נוחות במושבים מאחורה פחות מעניין. המון תודה מראש,וסליחה על החפירה פשוט מרגיש אבוד כבר
  18. שלום לכולם, פעם ראשונה שלי פה ואשמח לשמוע את דעתכם אני רוצה לקנות רכב (אוטומט) בימים הקרובים ויש לי התלבטות בין מס' רכבים קודם כל קצת פרטים: התקציב - 40 עד 55 אלף שח. חשוב שיהיה חסכוני, נוח ואלגנטי מבפנים, יפה מבחוץ, רכב אמין שלא יראה הרבה מוסך ויגרום לכאבי ראש. הנה ההתלבטות: 1. הונדה סיוויק 2007\2008 (סדאן) , מנוע 1800 , צריכת דלק אמיתית לפי אתר kml 11.50 , סביב 50 אלף שח 2. טויוטה קורולה 2008 , מנוע 1600 , צריכת דלק אמיתית 12.17 , סביב 45 אלף שח 3. מאזדה 3 2008 , מנוע 1600 , צריכת דלק אמיתית 10.98 , סביב 35 אלף שח 4. סיאט איביזה 2009\2010 , מנוע 1600 שח , צריכת דלק אמיתית 14.09 , סביב 54 אלף שח מה אומרים?? במאזדה אני חושש מהדלק אבל מפתה המחיר והאמינות.. הסיאט חסכונית אש אבל יחסית יקרה וגם מתבאס שמבחינת הדשבורד היא עדיין לא מתקרבת להונדה וכו'.. תודה מראש, נ.ב- מנהלים אני חדש ואני מקווה שפרסמתי את הנושא לפי הנהלים בפורום, במידה ולא אשמח לתשובה באופן פרטי כדי שאדע לתקן זאת להבא
  19. שלום לכולם, פעם ראשונה שלי פה ואשמח לשמוע את דעתכם אני רוצה לקנות רכב (אוטומט) בימים הקרובים ויש לי התלבטות בין מס' רכבים קודם כל קצת פרטים: התקציב - 40 עד 55 אלף שח. חשוב שיהיה חסכוני, נוח ואלגנטי מבפנים, יפה מבחוץ, רכב אמין שלא יראה הרבה מוסך ויגרום לכאבי ראש. הנה ההתלבטות: 1. הונדה סיוויק 2007\2008 (סדאן) , מנוע 1800 , צריכת דלק אמיתית לפי אתר kml 11.50 , סביב 50 אלף שח 2. טויוטה קורולה 2008 , מנוע 1600 , צריכת דלק אמיתית 12.17 , סביב 45 אלף שח 3. מאזדה 3 2008 , מנוע 1600 , צריכת דלק אמיתית 10.98 , סביב 35 אלף שח 4. סיאט איביזה 2009\2010 , מנוע 1600 שח , צריכת דלק אמיתית 14.09 , סביב 54 אלף שח מה אומרים?? במאזדה אני חושש מהדלק אבל מפתה המחיר והאמינות.. הסיאט חסכונית אש אבל יחסית יקרה וגם מתבאס שמבחינת הדשבורד היא עדיין לא מתקרבת להונדה וכו'.. תודה מראש,
×
×
  • תוכן חדש...