Jump to content

Apple4D

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Apple4D

  1. אשמח לקבל ייעוץ, רכב לעבודה בעיקר. מודע לצריכת הדלק באזור האחד ל6. טנדרים לא באים בחשבון. ומה דעתכם על פגארו DAKAR מנוע 3800 בנזין. תודה רבה לעוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...