Jump to content

Apple4D

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Apple4D

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אשמח לקבל ייעוץ, רכב לעבודה בעיקר. מודע לצריכת הדלק באזור האחד ל6. טנדרים לא באים בחשבון. ומה דעתכם על פגארו DAKAR מנוע 3800 בנזין. תודה רבה לעוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...