Jump to content

avielj

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avielj

  1. היי, הצטרפתי היום לקהילה יש לי קיה ריו 2008 , שיש לה נעילה מרכזית עם מפתח , משמע ניתן לפתוח ולסגור את כל הדלתות מדלת הנהג או הדלת של ליד הנהג. הזמנתי את המערכת הבאה: ebay.com/itm/280894868274?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 לפי הבנתי , רק את זה אני צריך כי יש כבר פטישים בדלתות - נראה לי. אשמח לקבל מדריך או הסבר איך אני מחבר את המערכת. כמו-כן שרטוטים חשמליים תודה רבה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...