היי,
הצטרפתי היום לקהילה
יש לי קיה ריו 2008 , שיש לה נעילה מרכזית עם מפתח , משמע ניתן לפתוח ולסגור את כל הדלתות
מדלת הנהג או הדלת של ליד הנהג.
הזמנתי את המערכת הבאה:
ebay.com/itm/280894868274?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
לפי הבנתי , רק את זה אני צריך
כי יש כבר פטישים בדלתות - נראה לי.
אשמח לקבל מדריך או הסבר איך אני מחבר את המערכת.
כמו-כן שרטוטים חשמליים
תודה רבה מראש!