Jump to content

E30

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי E30

  1. שנה טובה לכולנו
  2. E30

    העברת בעלות

    הכוונה היא שיש לך 48 שעות ללכת לדואר אחרת תצטרך שוב לחזור על הפרוצדורה מול משרד הרישוי
  3. E-man כל הכבוד לך, קבל ח״ח ענקי על היוזמה והנחישות מעריץ אנשים כמוך, אם אתה צריך עזרה במשהו בהמשך הדרך אל תתבייש ליצור קשר, אני מקווה שהעבודה שלך לא תרד לטמיון ותהיה נחלת הכלל בקרוב
  4. מחפש ב.מ.וו E30 עם עדיפות לקופה ו-׳84 הצבע לא חשוב וגם לא המנוע או תיבת ההילוכים הפרס למתווך: סיבוב על ב.מ.וו E30 1984 קופה
×
×
  • תוכן חדש...