Jump to content

Buleon

  • הודעות

    18
  • כאן מאז:

הנקודות של Buleon

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, אז ככה... במוסך בצעתי בדיקה CO2 של פליטת מיכל מים ע"י מכשיר שמשנה צבע נוזל והצבע אכן השתנה: יש בעיית ראש מנוע. דברתי עם מאור30, שענה לי על כל שאלותי והציעה את עזרתו ה סופר נדיבהה לטפל בראש המנוע.בחרנו לנסות למכור את הרכב, ואם לא ילך אזי לתקן. כאן נכנסים שיקולים כספיים, עלות הרכב בלי בעיית ראש מנוע כ 3-3.5 אלף. אני נסיתי במשך חודש למכור לפני שבעייה הוגדרה ב 3.8 והיו מעט מאד פניות. בסופו של דבר הרכב נמכר תוך יומיים ב 1800 ( כמובן ציינתי במודעה שיש בעיית חום ובריחת מים, וקונה ידע שיש בעית ראש מנוע.) לסיכום, המון תודה לכולם ובמיוחד למאור30, שפשוט מציג סטנדטים חדשים ליחסי זולת. שבת שלום.
  2. מאור, לפי אלימינציה, בדיקת לחצים מיותרת. במיוחד, כאשר עלותה 20% מעלות הרכב. האם אתה חושב אחרת?
  3. עדכון: הייתי היום במוסך של יבואן, על בדיקת לחצים הוא דרש 300 שח+מע"מ... לפחות בדק פקק (כי בקשתי שיחליף אותו), וטען שהוא תקין (כתוב אליו 1.2, כנראה באר). בקיצור, מסתמן שזה רוב הסיכויים מנוע... לא בא לי להעסק עם זה, סיפור שלא נגמר. מה אני יכול לעשות עם רכב כזה? מישהו קונה?
  4. תודה לכול המשיבים. אני בדקתי נושא של הפקק, והתברר כי יש פקקים ברמות באר (bar) שונות. רני אקנה פקק מקורי מיבואן ואעדכן אותכם.
  5. מאור, האם זה מתאים לעליית לחץ לאחר כיבוי?
  6. כאשר אני נוסע (לא בפקק) המחוג נמצא בין אמצע (90C) לבין קר. אך כאשר אני בפקק, המחוג מגיע עד לאמצע (90C) לכ 15-20 דקות ואז מתחיל מהר לטפס הלאה... במשך 15-20 דקות אלו, אני חושב שמים מתחילים לצאת עש שאין כבר מספיק כדי לקרר.
  7. שלום שי, אני באזור המרכז. תן לי טלפון של חבר שלך.
  8. שלום אסף, בגלל שמים יוצאים כל יומיים, אזי אני מוסיף מים מהברז. אני מבצע ניקוז מנקודה אחת, בורג בתוך צינור, מאחרי המנוע. אשמח לקבל תדרוך...
  9. שלום, יש לי פונטו 98 עם הסטוריה של התחממות מנוע, אין במנוע טרמוסטט (הוצא). יש אידוי איטי של מים מפקק תוך כדי הפעלת מנוע חם (90C~). לעתים קרובות, מיד לאחר כיבוי מנוע חם, המים מושפרצים מפקק (יוצא ~1-2 ליטר מים). בצעתי בתקופה אחרונה תיקונים הבאים כדי לפתור את הבעית התחממות: 1. יוניט מאוורר הוחלף 2. משאבת מים הוחלפה 3. רדיאטור (מקורי פיאט, אך כבר הוחלף לפני כ 5 שנים) עבר ניקוי. 4. פקק מיכל מים חדש צריכת דלק ושמן תקינים (לא אוכלת שמן בכלל). מאוור מופעל בשני מהירויות בטמפ סבירה. בדיקת לחץ מערכת מים תקינה (אין יציאת מים וירידת לחץ). במוסכים, הייתי בשתיים, לא מצליחים לפתור. באחת מהם מדברים על אפשרות של ראש מנוע דפוק (אין עדות ישירה לכך). אני התחלתי לחשוד בפקק פגום שמכרו לי. למרות שלא אמור לחץ לעלות בזמן כיבוי מנוע... אשמח לקבל עצה על כיוון אפשרי. תודה
  10. שלום מומחים, הרכב הוא טויוטה קורולה 2009 גיר רובוטי 83 אלף ק"מ. אני מאד מרוצה מרכב, מעט תקלות. לפני כמה ימים בדקתי רמת שמן והמד היה יבש (בדקתי מספר פעמים, הבדיקה על מנוע קר, רכב במצב אופקי), וזה לאחר כ 12 אלף אחרי טיפול. לאחר שהוספתי כ-1.4 ליטר שמן, המדיד הראה אמצע בין מינימום למקסימום. הייתי במוסך, לא התגלו נזילות וכו'. 1. האם המצב של שמן "נעלם" אופייני לדגם הזה? 2. למה לא נדלקה התראה "לחץ שמן" בלוח מחוונים? 3. אני לא יודע כמה זמן רכב נסע כך, אך לכל היותר 12 אלף (אחרי טיפול בדקתי רמת שמן). האם לדעתכם נגרם נזק למנוע? איך אפשר לוודא זאת? 4. כמובן, עכשיו אהיה עם יד על דופק ואעקוב אחרי רמת שמן. מה ניתן לעשות חוץ מזה כדי לטפל בתופעה? תודה רבה.
  11. שלום, קניתי רכב מאחת החברות ליסינג הגדולות, הרכב היה בליסינג תפעולי, כלומר נהג אחד. לצערי, כעבור 4-5 שנים, יש לי עכשיו מקרה של טוטאלוס וחברת ביטוח מורידה 22% ממחירון, אלה אם אוכיח שרכב אכן היה בליסינג תפעולי. מי אמור לתת לי את האישור שאכן הרכב בליסינג תפעולי? בטח המקרה יחסית נפוץ, הרי נמכרים עשרות אלפי מכוניות בשנה מליסינג, מכאן שיש מאת מקרים דומים לשלי... תודה!
  12. matansab, תודה רבה על הסבר מפורט.
  13. אין טחינה, לגבי רדיאטור אני אבדוק. איך בודקים נזילות ממע' מים?
  14. שמן מנוע תקין: צבע וגם אין "טחינה".
×
×
  • תוכן חדש...