הייתי חייב להרשם לפורום הזה רק כדי להגיב על המקרה שלך לי באותו מצב קרה עם פדקס שמנפחים את העלות של החבילה
אני תמיד מזמין בדואר אוויר רגיל , ותמיד קיבלתי את החבילה וגם לא משנה מה הזמנתי מה שהכי מצחיק עם פדקס עשיתי משלוח דרכם החבילה עד עכשיו במכס כמעט 10 ימים , מה שהזמנתי ב10 דולר הגיע ל370₪
בואו ואני יסביר לכם בדיוק על מה הייתי אמור לשלם ;
דמי עמלה לפדקס 150₪
פתחו את החבילה לבדיקה 50₪
רוצים שאמלא טופס ממשרד הבריאות שהתוסף תזונה שהזמנתי הוא על אחריותי בלבד 100₪
עלות אחסנה 9₪ ליום כפול עד עכשיו 100₪ קרוב ל 400₪
מה שאני תמיד אומר אל תזמינו בחיים דרך משלוח מהיר וזה לא משנה איזה חברה , תחכו שבועיים ותקבלו בלי הרבה עצבים ובחינם
אז מי שרוצה לדעת השמידו תחבילה אני ממש לא פראייר שאשלם סכום כזה אפילו תמורת 100₪ עמלת חרטא