Jump to content

yossi1711

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yossi1711

  1. הייתי חייב להרשם לפורום הזה רק כדי להגיב על המקרה שלך לי באותו מצב קרה עם פדקס שמנפחים את העלות של החבילה אני תמיד מזמין בדואר אוויר רגיל , ותמיד קיבלתי את החבילה וגם לא משנה מה הזמנתי מה שהכי מצחיק עם פדקס עשיתי משלוח דרכם החבילה עד עכשיו במכס כמעט 10 ימים , מה שהזמנתי ב10 דולר הגיע ל370₪ בואו ואני יסביר לכם בדיוק על מה הייתי אמור לשלם ; דמי עמלה לפדקס 150₪ פתחו את החבילה לבדיקה 50₪ רוצים שאמלא טופס ממשרד הבריאות שהתוסף תזונה שהזמנתי הוא על אחריותי בלבד 100₪ עלות אחסנה 9₪ ליום כפול עד עכשיו 100₪ קרוב ל 400₪ מה שאני תמיד אומר אל תזמינו בחיים דרך משלוח מהיר וזה לא משנה איזה חברה , תחכו שבועיים ותקבלו בלי הרבה עצבים ובחינם אז מי שרוצה לדעת השמידו תחבילה אני ממש לא פראייר שאשלם סכום כזה אפילו תמורת 100₪ עמלת חרטא
×
×
  • תוכן חדש...