Jump to content

yossi1711

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של yossi1711

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הייתי חייב להרשם לפורום הזה רק כדי להגיב על המקרה שלך לי באותו מצב קרה עם פדקס שמנפחים את העלות של החבילה אני תמיד מזמין בדואר אוויר רגיל , ותמיד קיבלתי את החבילה וגם לא משנה מה הזמנתי מה שהכי מצחיק עם פדקס עשיתי משלוח דרכם החבילה עד עכשיו במכס כמעט 10 ימים , מה שהזמנתי ב10 דולר הגיע ל370₪ בואו ואני יסביר לכם בדיוק על מה הייתי אמור לשלם ; דמי עמלה לפדקס 150₪ פתחו את החבילה לבדיקה 50₪ רוצים שאמלא טופס ממשרד הבריאות שהתוסף תזונה שהזמנתי הוא על אחריותי בלבד 100₪ עלות אחסנה 9₪ ליום כפול עד עכשיו 100₪ קרוב ל 400₪ מה שאני תמיד אומר אל תזמינו בחיים דרך משלוח מהיר וזה לא משנה איזה חברה , תחכו שבועיים ותקבלו בלי הרבה עצבים ובחינם אז מי שרוצה לדעת השמידו תחבילה אני ממש לא פראייר שאשלם סכום כזה אפילו תמורת 100₪ עמלת חרטא
×
×
  • תוכן חדש...