Jump to content

nir1912

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nir1912

  1. אני מתלבט בין ניסאן מיקרה לקיה פיקנטו 2 הרכבים חדשים ובליסינג לשנתיים וחצי ההפרש כ 4000 ש"ח לטובת הפיקנטו לאורך כל התקופה. קראתי שהפיקנטו גם יותר חסכונית בדלק אבל המיקרה יותר נוחה ויציבה. הרכב הוא לאשתי והיא תסע כ 1000 ק"מ בחודש לדעתכם איזה רכב עדיף? תודה, ניר
×
×
  • תוכן חדש...