אני מתלבט בין ניסאן מיקרה לקיה פיקנטו
2 הרכבים חדשים ובליסינג לשנתיים וחצי
ההפרש כ 4000 ש"ח לטובת הפיקנטו לאורך כל התקופה.
קראתי שהפיקנטו גם יותר חסכונית בדלק אבל המיקרה
יותר נוחה ויציבה.
הרכב הוא לאשתי והיא תסע כ 1000 ק"מ בחודש
לדעתכם איזה רכב עדיף?
תודה,
ניר