הבעיה החלה מזמן ומחמירה. כך זה התחיל : ( רכב יונדאי)
1. הפעלת האזעקה נעילת הרכב ע" השלט מפעילה נעילה מרכזית ל 4 דלתות תקין. לעומת זאת
ביטול האזעקה גרם רק לפתיחת דלק הנהג בלבד.
2. לאחר תקופה כנ"ל אולם רק משמיע רעש כאילו פותח את דלת הנהג אך הדלת לא נפתחה. והיה צורך לפתוח עם מפתח.
3. לאור בעיות אלו החלטתי קבוע לא להשתמש בשלט בכלל והשתמשתי בפתיחת הדלתות ע"י המפתח ( פתיחה מדלת הנהג גורמת לפתיחת כל הדלתות).
4. בהמשך פתיחת דלתות עם מפתח בעייתית וכיום פותח רק את דלת הנהג וגם עושה בעיות ( עד כדי כך שאני נאלץ לפתוח את הדלת הקדמית ימנית עם המפתח.
5. כאשר אני יושב בתוך הרכב אני צריך ללחוץ קצת חזק בדלת הנהג ע"מ שיפתח/יסגור את כל הדלתות.
6. הייתי אצל חנות אביזרי רכב כבר כמה פעמים. בתחילה סידר לי כך שהשלט אכן פותח ונועל כל הדלתות בעת הפעלתו. אולם שמתי לב שאיני יכול לפתוח עם המפתח. המתקין אמר לי שזו בעיה מוכרת ובלתי אפשרי להפעיל נעילה מרכזית גם ע"י השלט וגם ע"י המפתח ולכן רק השלט עובד.
7. וכמובן לאחר תקופה גם השלט שוב חזר לבעיה מספר 1 וגם פתיחה עם מפתח לא ממש מתפקדת.
----------- עד כאן תופעות.
האם דברי המתקין הגיוניים ?
מה המלצתכם לטיפול בבעיה?