Jump to content

asd1301

  • הודעות

    70
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי asd1301

  1. הייתי ב3 מקומות שונים... 2 מהם אמרו לי "זה לא גז...יש גז" חלק אמרו לי זה מדחס, חלק אמרו לי "ככה זה באוטו הזה"... בקיצור כבר התבלבלתי ואין לי מושג איך לפתור את הבעיה המזגן פשוט מוציא רק רוח .... שום תזכורת לטיפת קור מישהו נתקל ויודע בוודאות מה לעשות ? כי לא נראה לי שהמוסכים עצמם/מכונאי המזגני רכב, באמת יודעים לצערי ? תודה
  2. נדלקה נורה - הלכתי לבדיקה במוסך רישמי של אופל ונאמר לי "שהממיר קטאליטי סתום\הרוס" הלכתי למוסך שנחשב טוב אך הוא הפנה אותי לבסוף לפאנצ'ריה (הגיוני!??) להחלפת החלק שם נאמר לי ש עלות הטיפול עם העבודה תעלה 1400 שקל (4 שעות עבודה) זה זול מדיי - זה הרי חלק ייקר איך ייתכן ? משהו פה בכל הסיפור הזה לא יושב לי טוב ורציתי להתייעץ אתכם תודה
  3. טוב ב860 שקל פירלי 2018....נראה אחלה עסקה. אלך עליהם. תודה לכולם ! נתראה בהמלצה הבאה 4 ..5... שנים ?
  4. צודק התקשרתי אכן ב 860 בבית דגן...תודה לך !!! לגבי הפירלי הספציפי האילו, איך זה הגיוני כזה זול ? האם טובים מהפאלקן 914 ? ראיתי אחלה ביקורות על הפאלקן הללו . http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Falken/ZE914.htm
  5. בדקתי, מידת הצמיג שלי היא 175/65R14 אגב יש מבצע על פירלי p1 ב 1100... השאלה אם יותר שווה ?
  6. אפשר המלצה למקום הכי זול לקניית 4 ? תודה... (ת"א ר"ג גבעתיים בני ברק... האזורים הללו)
  7. ואו מלא תגובות... קראתי הכל תודה רבה לצערי כבר שמתי את ה4 ב 600 אך פעם הבאה כמובן אבחר אחרת..... (האוטו בקושי בקושי זז, יונדאי אקסנט ישנה)
  8. סיכון ? גם ככה כל הסיניים אותו דבר ? ללכת על זה ? או להוסיף עוד 250 לדאנלופ וזהו....? תודה
  9. שלום. יש לי בעיה שצריך עזרה מקצועית... הרכב של אימי ,פג'ו 208 חדשה עוד באחריות, בביטוח מקיף של AIG. נתקענו אתמול בכביש עקב נורת חום מנוע, הרכב הועבר למוסך מורשה פג'ו בעיר מודיעין. המוסך הוציא פירוט נזק (מערכת חימום גיר..מנגנון מים..צינורות..מגן גחון וכו) הוא אומר שנעשתה פגיעה מלמטה מתי שהו ולכן נזלו מים עם הזמן עד שהגיעה למצב הזה... עלות תיקון 8500 שקל !!! חלקים יקרים. הביטוח טוען שזו לא תאונה ולא כלום ומה אנו בעצם רוצים מהם ? מה עושים במצב כזה ? אז נכון לא עשינו תאונה לא נתקענו ברכב אחר והוא לא באנו...אבל ישנה בעיה כעת... מה אני עושה ? תודה אצייר כי אימי נהגת מאוד זהירה !! לא ברור איך האוטו כלל נפגע מלמטה ועוד בנזק כזהההה ייקר תודה.
  10. הם דווקא הדגם הייקר יותר (נראה לי נועדו להגברה) ה P142 ..
  11. טוב עדכון ... אז בסוף הלכתי על זה ואכן היה שווה את זה (700 ש"ח המגבר אלפיין + חיווט והתקנה) שומעים הרבההההה יותר טוב ממקודם, כאילו הרמקול נפתח ואמר :" כמה זמן עוד אפשר לחכות לך?" לא ברור לי אבל למה הוא התעקש לחבר למגבר רק את האחוריים (ושהקדמיים יקבלו מה HU עצמו) אם גם ככה יש עוד 2 ערוצים פנויים.. אם האחוריים, השיפור היה עצום ! אז למה שהקדמיים גם לא יהנו ?
  12. נדבקת למילה "דורש" חזק מדיי ידידי משנה ל"מציע" , טעות וסליחה . אני שואל\מתייעץ אם העיסקה הנ"ל טובה ? האם המגבר טוב ? האם המחיר עם חיווט והתקנות טוב ? האם ארגיש משמעותית(וזה הכי חשוב) שיפור בSOUND עקב הוספת ההגברה...? תודה שוב.
  13. מכיוון כי אני לא מבין במגברים ומעולם לא היה לי, אתייעץ ברשותכם כאן... ברשותי רכב סריון, מקדימה שני 4 אינץ של רוקפורד ומאחורה מורל 6X9 (אין לי סאב ואין לי מקום לסאב ברכב) באתי לתקן משהו קטן ברמקול קידמי שזייף והמתקין הציע לי הצעה מפתה עקב שדרוג של לקוח מאתמול הוא הציע לי את ה "PMX F640 של אלפיין במחיר של 300 ש"ח, האם שווה ? האם המגבר טוב ? האם מתאים להרכב רמקולים שלי ? קלריון CD, רקפורד 4" קדמיים, מורל 6X9 אחוריים. האם יהיה הבדל משמעותי בSOUND ששווה את המחיר ? הוא דורש בנוסף 400 ש"ח על חיווט+כיוון . שזה יוצא בייחד כ700 ש"ח. מה אתם אומרים ? תודה.
  14. אוקיי תודה רבה ..
  15. בדיוק חיפשתי הרגע באיביי משהו שאולי ימיר לי CD ל AUX ... מצאתי את הנ"ל : http://www.ebay.com/itm/3-5MM-Aux-Cable-Alpine-KCE-236B-CDE-9885-9887-9871-9873-CDA-9852-9856-9883-/291643685182?hash=item43e751793e:g:pYcAAOSwT5tWHffc האם המוצר הזה יעשה את העבודה ? הדגם המדוייק שרשום על הרדיו דיסק הוא " cde-9871ehi"
  16. קניתי רכב יד שניה עם רדיו דיסק אלפיין דגם "cde-9871ehi" הבעיה שאני צריך יציאת USB\AUX .. משהו שאוכל לשמוע את שירי מהפלאפון האם לשדרג או שיש קומבינה כל שהי שאוכל לעשות זאת עם הדגם הזה ? כי חבל לוותר על האיכות של אלפיין אחרי הכל ... (או שאני טועה והיום כל פיוניר זול כבר איכותי יותר מהדגם היישן הזה?) תודה
  17. שאלה קצת מוזרה אך בכל זאת שואל ... יש לי כמה וכמה דיסקים של MP3 שנאספו עם השנים ואני ממש מרגיש בהבדל בין דיסק מלפני 3 שנים לדיסק שצרבתי הרגע האם דיסק מאבד מאיכותו עם השנים וזה מתבטא בסאונד ברכב ברדיודיסק ? הייתכן ? האם יש הבדל באיכות השמע בין החברות דיסקים השונות ? SILVERLINE לעומת חברה אחרת נגיד ? תודה
  18. מצטער !!!! לא היה לי אינטרנט... מגיב על הכל : -ידיים פרטיות אכן .... הכל נבדק אל דאגה . -פילטר אוויר אני אבדוק את העניין באמת, תודה. לגבי איך מדדתי, הכל בסדר... 3 פעמים מיליתי עד הסוף איפסתי ק"מ שניגמר שוב מילית עד הסוף - ק"מ חלקי ליטר. אני יודע לבדוק, זו לא מכונית ראשונה שלי... -מה הקשר פלאגים ? -אז כמה לחץ אויר לשים בכל צמיג ? מה הכוונה ב"לבדוק 4 גזים" ? אגב מי ששאל לגבי המצבר - חדש דנדש ! בן חודש.
  19. קניתי אותה יד שניה 66000 מצב מצויין לאחר טיפול של 60,000 . אחלה של אוטו הבעיה היחידה זה צריכת הדלק, זה כבר המדידה השלישית אשר עושה איתה (כן, יודע למדוד מצויין) יוצא לי איתה בין עירוני -נסיעות עד רבע שעה מקיבוץ לקיבוץ פה בצפון, זה אפילו לא נחשב עירוני! 1:10 ופעם קודמת 1:11 ... זה הזוי ולא הגיוני. נהג יחיד בלי מזגן . לחץ גלגלים בודק בכל תדלוק (נאמר לי 32 בכל הגלגלים), חייב לציין שאני עוד מהנהגים הרגועים על הגז מאוד (גם לא עובר את ה90 100). מה יכול להיות !? החלפתי מרכב אחר בגלל החסכון ורואה שעוד יותר אוכלת מהקודמת ! עזרה ! תודה
×
×
  • תוכן חדש...