asd1301
-
הודעות
70 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי asd1301
-
חוות דעתכם על אופל קורסה החדשה (2021) gs line
asd1301 פרסם הודעה בנושא של asd1301 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תפרט קצת מני -
על הקליאו - ותרתי לבסוף (בעיות גיר מפה עד טבריה + יותר מדיי תביעות נגד רנו והודעות שראיתי על גיר מתקלקל כבר בשנה 1) ה 208 - מהממת ! אך נסחרת ב 140 אלף יד שניה ! הזוי !! נשארתי עם העיניים על הקורסה, גרסת gs line בקושי ראיתי אותה על כבישי ישראל, פה קצת חשדתי... כמו כן, רק 3 מודעות מכירה עליה ביד 2... שעל אחת מהן ממש ממש נלכדו עיני - אדום שחור גרסת gs line , מחיר לא זול, אך באחריות לעוד 3 שנים ובקושי נסעה - (מה שגם קצת מחשיד) הרי, אדם שם רק אתמול 125 אלף שקל על חדש מהחברה . אחרי שבוע כבר רוצה למכור ? עלתה לי גבה לאוויר, לא אשקר... זה רק אני ? אשמח לדעתכם ? יבואן ? תיקונים ? מחיר עלות טיפול קטן/גדול במורשה (על מנת לשמור על האחריות) אמינות ? בידוד רעשים ? תודה רבה רבה מראש... זה יעזור לי נ.ב אהבתי אותך ועדיין אוהב סיריון יקרה שלי... אך מרגיש כבר בטוח , לפזול הלאה... עמך הסליחה.
-
סיריון 2008 - חיישן חמצן תקול - התייעצות
asd1301 פרסם הודעה בנושא של asd1301 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אפעל לפי התגובות כאן תודה רבה לכולם עזרתם לי מאוד -
סיריון 2008 - חיישן חמצן תקול - התייעצות
asd1301 פרסם הודעה בנושא של asd1301 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה בדיוק דקה עבודה. זה בורג וחיבור חשמלי. אך זה דורש גם חיבור מחדש למחשב הרכב, כיזוז וכו...אז ... אז בטוח לא להתעסק עם סיני ? מחירו שלישי בדיוק , גם לא חצי, שליש. -
היי. חיישן חמצן תקול. (נבדק פעמיים + המחשב חיבור לרכב) מוסכניק שלי ייעץ לי להחליפו במקורי- denso, עם עבודה רוצה 750 כולל מעמ. שעת עבודה שלו 250 לא כולל מעמ . שאלותיי : 1) האם שעת עבודה , 300 שקל כיום כולל מעמ, מחיר הוגן ?? לא קצת ייקר לנורמה ? זוכר שעלה לי חצי , לפני כמה שנים... 2) האם ללכת על הצעתו ? 3) בדקתי אצל ספק אחר - חיישן חדש אבל סיני, עולה 220 שקל כולל מע"מ - האם אפשר לסמוך על חיישן סיני ? אם כן , אקנה מהספק ורק אשלם על עבודה אצל המוסכניק שלי ואז חסכתי לא מעט... אשמח לעזרתכם , תודה רבה מראש
-
אכן, מכסה מנוע ... אני מהמרכז. גם הכנפיים החלו להתקלף םגוש אחורי, גג... בקיצור זה טיפול מקיף, בדקתי ב 3 מקומות... בין 3500 ל 5000 לחלקי ! הומלץ לי על השטחים - 2500 צבע כללי לכל האוטו.. השאלה ופה מתייעץ אתכם - האם רמת הצבע ואיכותו, זהה ? האם ללכת על זה ? ושוב, היכן ? * אני ישאר עם הרכב מקסימום עוד 4 שנים... שפה גם השיקול...
-
סריון - 2008 - פתאום צריכת דלק מופרזת - עזרה.
asd1301 פרסם הודעה בנושא של asd1301 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קראתי את התגובות תודה רבה . לא יודע להתעסק לבד. אקח בכל זאת את הרכב למוסך . לגבי - "האם הסל"ד שלך בעמידה תקין? " כן, תקין כפי שהיה תמיד . לגבי - " אחרי שבמוסך עשה לי ניקוי ממיר והחליף חיישן חמצן הרכב עושה 1-16.6~" אחלה של מידע ! אגיד את זה למוסכניק, תודה . -
במוסך נאמר לי שהם לא שמעו על בעיה כזו ולבוא לבדיקה (שכמובן , תהיה בעלות) לכן מתייעץ אתכם כאן קודם : שמתי לב פתאום שהאוטו התחיל לצרוך יותר דלק מהרגיל .. משהו כמו כמעט 30 אחוז ! בדקתי שמן מים... הכל טוב. אוויר גלגלים - תקין. אני עם האוטו הזה מעל 7 שנים!! ומכיר אותו הייטב כך שאינני מדמיין זאת. תמיד סגרתי איתו ממוצע כ 400 ק"מ.. 450... עד לתדלוק \ קו מהבהב . כעת ,כבר ב 280 ק"מ יש לי קו מהבהב ! כמובן, אותו תוואי נסיעה הרגיל שלי לא משהו שונה לא משהו מיוחד. נבדק כבר ב --4-- מחזורי תדלוק. לכן, חד משמעית - יש צריכת דלק מופרזת ב 30 אחוז . אשמח לעזרה\תהיות תודה
-
סריון 2008 , כבר לא עושה מקיף אלא רק חובה+ג'.... לאחרונה הקודן החל לעשות לי המון בעיות בלחיצה .. האם עקב כך - כי כבר לא עושה מקיף (אין ביטוח לגניבות) , אני יכול לנתקו לגמרי ברכב ? האם יכול לנטרלו לבד איך שהו או שחייב מקום שמתעסק עם זה ? הקודן הוא של "נץ" תודה
-
אני שואל רק כדי לדעת האם בקילומטר מסויים הדגם הנ"ל מדווח כבר על שפיכת מנוע...או כל מני אחרים, לפהי ניסיונם של אחרים. כפי שהיה לי בעבר קטנוי סאנג יאנג שנאמר לי למכור לפני ה 50 אלף, כדאי. מבין ממכם, שלא כדאי לי לחשוב על מכירה וכך גם אעשה כעת, שיודע שהאוטו יכול להחזיק גם עוד הרבה. לא מתכנן למכור בשביל להשתדרג. נהפוכו : כבר מושקע שם המון אהבה+כסף. עד המוות אם כך. תודה !
-
מת על הבובה שלי... איתה כבר מ 60 אלף.. שעוד היתה ילדה ... (חוקית). אם היה ניתן, לא הייתי מוכר אותה לעולם. אחלה של מכונית ונהנה ממנה מאוד. אך לקראת ה 200 אלף, התחילו לעלות מחשבות על מתי כדאי כבר להתחיל את שלב ההיפרדות ממנה ? כי לכל דבר יש סוף. גם לחיים עצמם. מה דעתכם ? עד כמה תשרוד סיריון, מטופלת הייטב בכל פיפס שרק דרשה ממני , בכל שנותינו ייחדיו.. ? תודה.
-
שלום . מישהו נתקל בבעיה או יודע להגיע מה עלות תיקונה\האם בכלל שווה ? רדיו דיסק של CLARION דגם CZ302A : מה שקורה זה ש ב 90 אחוז מהפעמים כאשר אני משנה בבורר בין מצבי ה כניסות (רדיו\CD\USB וכו...) המכשיר נכבה או עושה ריסט וזה די מחרפן ! מצאתי חבר שיש לו את אותו הדגם בדיוק לכן יכולתי לשלול אם זה עניין ה PANNEL בלבד. לצערי אכן הבעיה במכשיר כי כאשר שמתי את הפאנל שלו - עדיין אותה הבעיה התקשרתי למעבדות היבואן (SG ELECTRONICS) שרצה רק על בדיקה 110 שקל, מה גם שזה מאוד רחוק לי... ובנוסף, לא ידע להגיד לי מה תהיה העלות הסופית בערך ואם שווה בכלל. ("מאוד מקצועי" הייתי מוסיף כ-יבואן ... מה - אני הראשון עם בעיה זו שנתקלת ? לא נראה לי) מה אתם חושבים ? האם ניתן לתקן בעיה זו במקום אחר זול יותר ? האם מישהו נתקן ואם כן, מה הפתרון ? אולי זה הזמן להחליפו ? כי אני מאוד מרוצה מהאיכות שלו מה גם שיש לו דיבורית בלוטוט שזה סופר חשוב לי. תודה לכולם !
-
אכן לא נכנסתי לפוסט תקופה כי לא שהיתי בארץ. תודה לכולם . אעביר את הפרטים הללו אליו והוא כבר יחליט מה מעוניין לעשות והאם שווה לנסות למכור או לפירוק עקב הדברים הנאמרו כאן
-
זה בדיוק המקרה הזה ואותו טנדר אדום כפי שבתמונה ! "פיורינו" קוראים לו שלמה. אתה מכיר אותו\יכול לעזור לו ? והוא ביקש את עזרתי "להיפתר" מהרכב. ולהקנות לו גם את החניה שסתם הרכב תופס מקום בה.
-
אני אכן אעדכן תמונות ועוד פרטםי תודה
-
מנסה לעזור לזקן איתו אני מתנדב. יש ברשותו אוטו מאוד ישן (טנדר של פיאט) - 2 אנשים ראו אמרו "לפירוק" השאלה אם יש טעם פה להשקיע מאמץ לפניה לחבר'ה של רכבי אספנות אולי או פשוט להגיע למצב של פינוי\פירוק ? (הרי הרכב תופס חניה בבניין שלו - שיכול לקבל עליה כסף חודשית , אם יפנה ממנה את הרכב שעומד שם כבר שנים) מה אתם אומרים ? דעתכם בקשה תודה נ.ב אם כן רכב זה לפירוק... איך מבצעים זאת ?
-
המלצה למוסך טוב באזור נתניה/מרכז, אופל אסטרה טורבו 2012
asd1301 פרסם הודעה בנושא של asd1301 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה קראתי את כל התגובות ! עזר לי מאוד !! -
סומך מאוד על הפורום הזה לכן אשמח להמלצה למוסך אמין וטוב לאוטו שלי... כבר נפלתי איתו מספיק בכמה מוסכים מעורערים לצערי תודה מראש !!
-
קלריון cz302a בעיית קליטה נוראית ברדיו
asd1301 פרסם הודעה בנושא של asd1301 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זה תמיד היה ככה... זה לא בעיה של המטען...גם הוא לרוב בחוץ... -
מישהו מכיר את הדגם ? אני כבר לא בטוח אם זה בא מהרדיודיסק או מהאנטנת רכב (סריון) אני חושב שזה לא מהרכב מכיוון כי ניסיתי לשמוע ב3 סריונים שונים רדיו ושמעו אצלהם חלק. כמו כן הלכתי למקום שמתקין ונאמר לי כי "אם ישנה בעיה באנטנת רכב ישמעו רעש לבן, ולא שום תחנה כלל." אני תוהה אם הדגם הנ"ל ידוע בבעיית קליטת רדיו ? כי אינני בטוח עדיין שמוכן להוציא על רדיודיסק חדש --רק-- עקב הבעיה הזו ואולי זה בכלל עניין פשוט לפתור זאת... ? תודה נ.ב אם כבר וכן אאלץ להחליפו לצערי ... מה לדעתכם ייתן לי סאונד טוב יותר , ה 4750 של פיוניר או אלפיין באותו אזור מחיר ? ואיזה דגם מומלץ ? (מכיוון כי ה ute 92 ייקר מדיי בארץ) או אולי נאקאמיצ'י ? למרות שהמחיר קצת מחשיד אותי.. כמו כן חייב דיבורית בלוטוט מובנית. שוב תודה.
-
בעיה בגז. למרות שמקומות אחרים אמרו שלא ממש ישנה בעיה בגז... בקיצור הוא שאב את הכל החוצה , שקל את הגז, ומילא גז לפי מה שצריך (310) לא מעל, כי הרכב הזה רגיש ויכול להתפוצץ הרדיאטור ומאדה. קיצר מקצוען, ממליץ
-
הלכתי אליו, עזר לי, תודה רבה !!
-
זיו גולדן זה זה שברחוב עמל 3 פתח תקווה ? אשמח לטלפון תודה
-
אני מרמת גן ומסתובב הרבה בת"א בני ברק גבעתיים וכו אשמח להפניה לגורם שכן מבין, תודה. אם זה אכן יהיה המדחס, אוותר כנראה... ייקר מדיי העסק. זה מקורי או חלופי ?
