Jump to content

הודעות דוברות 2019 - מחצית ראשונה


DareDevil

3,344 צפיות

שלום רב

 

מצרף בזאת הודעות דוברות משטרה מחצית ראשונה של שנת 2019

 

10.2.19

 

*דוברות המשטרה (צפון):*

*שוטרי משטרת ישראל עצרו נהג מונית בחשד לנהיגה תחת השפעת אלכוהול ברמה של 527 מ"ג- פי 10 מהכמות המותרת לנהג ציבורי. בית המשפט לתעבורה פסל את רישיונו עד תום ההליכים והשבית את רכבו למשך 30 ימים. בתום 30 ימים המונית הוחזרה לבעליה והפעם הוא נתפס שוב כשהוא נוהג למרות שבית המשפט פסל את רישיונו עד תום ההליכים.*

במסגרת מאבק המשטרה כנגד נהיגה מסוכנת ופורעת חוק בוצעה פעילות ממוקדת יזומה ברחבי מחוז צפון כנגד נהגים הנוהגים בשכרות או תחת השפעת סמים, נהגים משתוללים או נהגים שנוהגים ללא רישיון נהיגה או שרישיונם נפסל והם מסכנים את חייהם ואת חיי משתמשי הדרכים ופוגעים באיכות החיים של התושבים.

בעקבות דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על *מונית שנראית נוסעת בזיגזג ברחוב הגליל בטבריה* שוטרי משטרת ישראל הגיעו לאזור *והחלו לבצע סריקות עד אשר השוטרים הבחינו במונית הנוסעת בזיגזג כשנהג המונית מחזיק בידו בקבוק בירה ולצדו נוסעת.* השוטרים סימנו לנהג המונית לעצור, הוא נעצר והשוטרים שמו לב כי ברכב מפוזרים בקבוקי בירה ריקים. *בבדיקת הינשוף שבוצעה לנהג המונית נמצא 527 מיקרוגרם אלכוהול בליטר אויר ינשוף דהיינו פי 10 מהכמות המותרת לנהג ציבורי (50)*. הנהג נעצר והובא לדיון בבית המשפט לתעבורה שם *בית המשפט הורה על פסילת רישיון הנהיגה שלו עד תום ההליכים המשפטיים* ובנוסף הורה על השבתת הרכב למשך 30 ימים ובתום 30 ימים המונית הוחזרה לבעליה.

בהמשך, (לאחר כחודש ימים מהאירוע הראשון,) *שוב התקבלה קריאה במוקד 100 על נהג מונית שנוהג כשהוא מחזיק בידו בקבוק בירה ונראה שתוי,* שוטרי משטרת ישראל ביצעו סריקות לאיתור המונית *והופתעו לגלות כי מדובר בנהג המונית שנעצר לפני כחודש ימים והוא נוהג כנהג מונית למרות שרישיונו נפסל ע"י בית המשפט עד תום ההליכים*. נהג המונית נעצר שוב הוגש נגדו כתב אישום ובית המשפט הורה על שחרורו בתנאים מגבילים ביניהם מעצר בית והשבתה של המונית למשך 60 ימים.

בפעילות נוספת *בישוב יבניאל* במהלך סוף השבוע האחרון ביום חמישי (7.2.19) שוטרי משטרת ישראל עצרו גבר תושב יבניאל *שנהג בישוב יבניאל במהירות של 103 קמ"ש במקום 50 קמ"ש* – רישיונו של הנהג נפסל למשך 30 ימים והוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט לתעבורה.

בפעילות אחרת *בכפר מנדא* כנגד *רכבים שבוצעו בהם שיפורים שיכולים להתאים למרוצי רכבים שלא כחוק* ואשר אותם שיפורים מסכנים את משתמשי הדרך, את הנהג ואת הנוסעים ברכב עצמו *נתפסו 26 נהגים שנהגו ברכבים משופרים שלא כחוק* בעלי הרכבים קיבלו דוחות תנועה ולחלק מהם נפסל הרישיון למשך 30 יום ורכבם גם הושבת למשך 30 ימים.

*במהלך השבוע האחרון נרשמו כ-1550 דוחות תנועה. 135 מתוכם בגין עבירות של אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, חצייה של הולך רגל ברמזור אדום, 22 מתוכם בגין עבירות תנועה באופנועים/קטנועים, 46 דוחות בגין עבירות תנועה של נהגים צעירים, ול- 12 נהגים נפסל רשיון הנהיגה בשל עבירות תנועה שונות, 23 נהגים נתפסו כשהם נוהגים ללא רשיון נהיגה או שרישיונם נפסל בעבר.*

*משטרת ישראל תמשיך בפעילותה למנוע תאונות הגורמות לפצועים והרוגים מיותרים באמצעות פעילות אכיפה ממוקדת תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים ותלמידים זאת כדי למנוע מהנהג הנורמטיבי לעבור על החוק וכדי להפוך את התנועה בישובים לבטוחה יותר לנוסעים ברכב ולהולכי רגל.*

מצ"ב תמונות לשימושכם

 

 

21.2.19

 

 

*דוברות המשטרה (ירושלים):*

*כך נראה אתמול מבצע אכיפה נרחב של המשטרה בדרך חברון שבירושלים המוגדר כרחוב 'אדום' - 114 דוחות תנועה נרשמו כנגד נהגים שביצעו עבירות מסוכנות ומסכנות חיים. 4 רכבים הושבתו בשל ליקויים חמורים.*

המבצע נערך במסגרת פעילותה הנחושה של משטרת ישראל בתחום אכיפת חוקי התנועה ובטיחות כלי הרכב העולים על הכביש, במטרה לשמור על ביטחונם של כלל משתמשי הדרך והגעתם ליעדם בשלום.

במבצע האכיפה שנערך ברחוב דרך חברון בו פוטנציאל התאונות והעבירות גבוה, לקחו חלק יותר מ – 30 שוטרים וקצינים שפעלו על גבי אופנועים וניידות גלויות וסמויות.

*במהלך המבצע רשמו השוטרים 114 דוחות, כנגד נהגים בגין עבירות מסכנות חיים, בהן:*
- 5 דוחות בגין מעבר ברמזור אדום.
- 31 דוחות בגין שימוש במכשיר נייד בזמן נהיגה.
- 5 דוחות בגין אי מתן זכות קדימה להולך רגל במעבר חציה.
- 3 דוחות בגין עבירות ע"י רוכבי אופניים חשמליים
- 16 דוחות בגין עבירות ע"י הולך רגל.
- 9 דוחות בגין מהירות מופרזת.
- 7 דוחות בגין נהיגה \ נסיעה ללא חגורת בטיחות או התקן ריסון.
- 38 דוחות בגין עבירות נוספות.
- 4 רכבים הושבתו בגין ליקויים מכניים ובטיחותיים מסכני חיים.

*עוד נתפסו, 2 נהגי אופנועים שלא הוציאו רישיון נהיגה מעולם – הם זומנו לדין והאופנועים הושבתו למשך 30 יום.*

משטרת ישראל שמה לנגד עיניה לצמצם את היקף תאונות הדרכים באמצעות אכיפה אפקטיבית כנגד עבירות מסכנות חיים ובדיקת תקינותם של הרכבים במטרה למנוע את התאונה הבאה.

מצב תמונות לשימושכם
קרדיט – דוברות המשטרה

 

 

1.4.19

 

*דוברות המשטרה (גליל):*

*נתפס נוהג בזמן פסילה בפעם השנייה, על טרקטורון תוך הרמת שני הגלגלים הקדמיים, כאשר רק מספר ימים קודם לכן נפסל עד לתום ההליכים בגין עבירות דומות.*

*במסגרת מאבק המשטרה כנגד נהיגה מסוכנת ופורעת חוק בסוף השבוע בוצעה פעילות ממוקדת יזומה בכפרי הצפון* *כנגד רכבים משופרים ורכבים אשר מנצלים את אופי תשתית הכביש בכדי לבצע מפגני ראווה מסוכנים המסכנים את חייהם ואת חיי משתמשי הדרך האחריםופוגעים באיכות חייהם של תושבי האזור.*

בעקבות תלונות של אזרחים בכפרי האזור על רכבים וטרקטרונים הנוסעים בצורה פרועה בכבישי הכפר ובכך מסכנים את משתמשי הדרך במהלך סוף השבוע, שוטרי משטרת ישראל פעלו במקום להפסקת עבירות.


בשפרעם נהג (24 , שפרעם) תועד על ידי שוטרים נוהג בטרקטרון ללא לוחית זיהוי תוך שהוא מסכן את עוברי האורח והמשתמשים בדרך בכך שנהג הטרקטורון בצורה בריונית, במהירות בלתי סבירה לתנאי הדרך, תוך הרמת שני הגלגלים הקדמיים של הטרקטורון. הנהג הרהיב עוז בכך שביצע העבירות חרף צו פסילה עד לתום ההליכים שהוטל עליו על ידי בית המשפט מספר ימים קודם לכן בגין עבירות דומות. הנהג נעצר והובא היום בפני שופט.

בסכנין נהג נתפס נוהג ברכב משא שמשקלו הכולל מעל 12 טון, כאשר מערכת הבלמים הייתה תקולה. המדובר בעבירה המסכנת את הנהג עצמו ואת כלל המשתמשים בדרך, שכן רק בדרך נס לא נגרמה תאונת דרכים. רשיונו של הנהג נשלל למשך 30 ימים, רכבו הושבת ל-30 ימים וכתב אישום יוגש כנגדו בהמשך.

בטמרה נהג בן 28 (כאבול) נתפס מבצע עקיפה מסוכנת בדרך לא פנויה תוך חציית קו הפרדה רצוף. נמסרה לנהג הזמנה לדין לשיפוט מהיר, רשיונו נשלל למשך 30 ימים ורכבו הושבת למשך 30 ימים .

בטמרה נהג אחר נתפס נוהג ברכב בעל שינוי מבנה ומנוע, חרף הודעת איסור שימוש לתקופה של 30 ימים שנמסרה לו. נמסרה לנהג הזמנה לדין, רשיונו נשלל למשך 30 ימים ורכבו הושבת למשך 30 ימים.

*בסוף שבוע האחרון נרשמו כ-207 דוחות תנועה מתוכם 13 רכבים הושבתו ול- 9 נהגים נפסל רשיון הנהיגה בשל עבירות תנועה שונות.*


*משטרת ישראל תמשיך בפעילותה למנוע תאונות הגורמות לפצועים והרוגים מיותרים באמצעות פעילות אכיפה ממוקדת תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים ותלמידים זאת כדי למנוע מהנהג הנורמטיבי לעבור על החוק וכדי להפוך את התנועה בכבישים הבינערוניים ובישובים לבטוחה יותר לנוסעים ברכב ולהולכי הרגל.*

קרדיט: דוברות המשטרה👇🏻

 

 

7.4.19

 

*דוברות המשטרה(גליל)*:

*במסגרת מאבק המשטרה כנגד נהיגה מסוכנת ופורעת חוק, בסוף השבוע בוצעה פעילות ממוקדת באיזור הגליל כנגד רכבים משופרים ורכבי ספורט אשר מנצלים את אופי תשתית הכביש בכדי לבצע מרוצי מכוניות ומפגני ראוה מסוכנים המסכנים את חייהם ואת חיי משתמשי הדרך האחרים ופוגעים באיכות חייהם של תושבי האזור*.


במהלך הפעילות *נתפסו 12 נהגים שנהגו ברכבים משופרים,* שנערכו בהם שיפורי מבנה ושיפורי מנוע שלא כחוק בניגוד להוראות היצרן ואשר מסכנים את הנהגים ומשתמשי הדרך.

במג'ד אל כרום אחד הנהגים בן 25 ( דיר אל אסד) נתפס נוהג בשכרות כשבבדיקת הינשוף נמצא בגופו 533 מיקרוגרם אלכוהול בליטר אויר נשוף. הנהג הודה כי שתה אלכוהול עם חברים לפני שעלה על ההגה. רישיונו של הנהג נשלל למשך 30 ימים, רכבו הושבת גם ל30 ימים ונמסרה לו הזמנה לדייון בבית המשפט.

*בשבוע האחרון נרשמו כ-151 דוחות תנועה מתוכם 7 רכבים הושבתו ול- 7 נהגים נפסל רשיון הנהיגה בשל עבירות תנועה שונות.*


*משטרת ישראל תמשיך בפעילותה למנוע תאונות הגורמות לפצועים והרוגים מיותרים באמצעות פעילות אכיפה ממוקדת תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים ותלמידים זאת כדי למנוע מהנהג הנורמטיבי לעבור על החוק וכדי להפוך את התנועה בכבישים הבינערוניים ובישובים לבטוחה יותר לנוסעים ברכב ולהולכי רגל.*

קרדיט: דוברות המשטרה

photo5859456610592731191.thumb.jpg.b0f59d848aa9a4f66034fe174b86a6b9.jpg

 

 

עד כאן,

ניפגש בסיבוב הבא

עריכה אחרונה על ידי DareDevil

0 תגובות


Recommended Comments

אין תגובות.

Guest
הוסף תגובה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...