אני רוצה לקנות רכב ראשון, סיימתי לימודים כסטודנט והגיע הזמן לקנות אוטו אבל חשוב עדיין שיהיה חסכוני עם כל המצב של הדלק בארץ, רכב אישי לי (נהג יחיד) משהו שהוא נוח וטוב לצעירים לא משהו גדול ומשפחתי ולא משהו קטנטן כזה שיהיה נוח.
הרכב שאני מחפש הוא יפני (כאשר עדיפות למאזדה 3, אבל אפשר גם טויוטה,הונדה, מיצובישי יונדאי) שנים 2005- 2008 תיבת הילוכים אוטומטית, נפח מנוע עד 2000
עד 170 אלף קילומטר..תלוי גם בשנה שלו וכמובן שעדיף כמה שפחות
תקציב עד 30 אלף אפשר להתגמש עד 33 אבל לא בהגזמה כי גם צריך לחשב ביטוח עתידי גם שעולה כסף.
בגדול רכב ראשון.. אז אני צריך לדעת איפה להתחיל לחפש, איך מזהים מציאות או משהו טוב. האזור שאני מעדיף לחפש בו הוא השרון כיוון שזה בעיה להתנייד למקומות רחוקים
אשמח לעזרה
תודה מראש