Jump to content

nunufar

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של nunufar

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, אני לפני רכישה של רכב ואחרי סיכום עקרוני + מקדמה מול סוחר רכבים. אציין כי הרכב נלקח לבדיקה במקום שאני בחרתי ומכירה ונמצא תקין (ליקויים מינוריים שנמצאו תוקנו ע"י הסוחר) וכן שהוא נבדק ברשם המשכונות ולא נמצא שהוא משועבד לשום גוף. האם יש עוד משהו שאני צריכה לבדוק/ להיזהר ממנו? כמו כן, הסיכום עם הסוחר נעשה ביום שני, ולטענתו העברת בעלות נוכל לעשות רק ביום חמישי כשיתקבלו המסמכים הדרושים. מה זה אומר? מה יכולה להיות סיבת העיכוב? האם זה לגיטימי? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...