Jump to content

Emem21

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Emem21

  1. הייתי היום במוסך ואמרו לי שיש מצב שהקרטר של הגיר התקלקל שניסיתי להבין מה זה הוא אמר שהעצם של הקרטר של הגיר הלך?? מה זה אומר?
  2. זה לא אותו צד, כי המדיד של הגיר בצד ימין
  3. כן הייתי בטיפול לפני חודשיים אבל לא נגעו בשמן גיר, הייתי נוכח בטיפול וראיתי הכל
  4. שלום לכל חברי הפורום, היום בזמן הנסיעה הרגשתי פתאום תקלה בהעברת ההילוכים, ההילוכים היו עוברים מ3 ל4 אחרי שההילוך היה נתקע כמה זמן, בנוסף פתאום ההילוך היה חוזר ל3 ונמשך שוב, במהלך ההעברה הלא תקינה הזאת התחלתי להרגיש רעידות קלות בנסיעה, לאחר מכן פתחתי את המכסה מנוע ובאזור של המדיד של השמן גיר ראיתי מלא שמן ״טרי״ כאילו הוא התפוצץ ומתחתיו היה שמן אדום של הגיר ששכב שם? האם יש למישהו הערכה ראשונית של התקלה הנ״ל? אשמח לתשובות
×
×
  • תוכן חדש...