שלום לכל חברי הפורום,
היום בזמן הנסיעה הרגשתי פתאום תקלה בהעברת ההילוכים,
ההילוכים היו עוברים מ3 ל4 אחרי שההילוך היה נתקע כמה זמן,
בנוסף פתאום ההילוך היה חוזר ל3 ונמשך שוב, במהלך ההעברה הלא תקינה הזאת התחלתי להרגיש רעידות קלות בנסיעה,
לאחר מכן פתחתי את המכסה מנוע ובאזור של המדיד של השמן גיר ראיתי מלא שמן ״טרי״ כאילו הוא התפוצץ ומתחתיו היה שמן אדום של הגיר ששכב שם?
האם יש למישהו הערכה ראשונית של התקלה הנ״ל?
אשמח לתשובות