Jump to content

dortnt

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dortnt

  1. היע חשבתי לעשות ליסינג פרטי ל30 חודשים לקאפצ׳ור, נראה לי רכב נחמד עם צריכת דלק מעולה (אני נוסע מעל הממוצע). שווה להביא אותו או להקשיב לאחרים ולהביא מאזדה 3 האצ׳בק החדשה. תודה
  2. היי, יש לי דיהטסו סיריון שנת 2008 אוטומטית שמתקרבת לטיפול של 135000 רציתי לדעת אם בנוסף לדברים הרגילים שמחליפים בטיפול יש צורך בדברים נוספים בטיפול הזה ספציפית. תודה רבה והמשך יום טוב.
  3. אפפפפפ
  4. תודה לכולם... יש לי רכב שלא כ"כ בקטגוריה אבל המליצו לי עליו והוא הונדה אינסייט... מה דעתכם על הרכב?
  5. אני מאד לא אוהב את המאזדה 2
  6. כן בגלל אמא שלי חייב אוטומט. התקציב בערך 75 אלף.
  7. יש לי עכשיו לאנסר הדור החדש 1800 שנת 2008, אני מעוניין לעבור לרכב קטן יותר. אני מתלבט בין 2 הרכבים, גיר DSG שנת 2010-2011 כולם מפחידים אותי לקנות רכב גרמני, אומרים לי חלקים יקרים וכל זה אני אישית מאד מקפיד על טיפולים בזמן ושומר על הרכב כמו שצריך, יש לי ממה לפחד? גם הבנתי שהסיאט לא שיא האמינות, אם יש איזה רכב באותו סטנדרטים (מראה, צריכת דלק וביצועים) בטווח המחיר שלהן אשמח להמלצה. תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...