יש לי עכשיו לאנסר הדור החדש 1800 שנת 2008, אני מעוניין לעבור לרכב קטן יותר.
אני מתלבט בין 2 הרכבים, גיר DSG שנת 2010-2011
כולם מפחידים אותי לקנות רכב גרמני, אומרים לי חלקים יקרים וכל זה אני אישית מאד מקפיד על טיפולים בזמן ושומר על הרכב כמו שצריך, יש לי ממה לפחד?
גם הבנתי שהסיאט לא שיא האמינות, אם יש איזה רכב באותו סטנדרטים (מראה, צריכת דלק וביצועים) בטווח המחיר שלהן אשמח להמלצה.
תודה רבה