שלום לכולם
ברשותי פורד פוקוס 2005
אתמול בערב לאחר נסיעה של 40 דקות נדלקה נורת המנוע עליי לציין שהרכב עובד באופן תקין לחוטין ללא כל סימנים לבעיות.
חשובב לציין שלפני כ 3 חודשים הרכב עבר טיפול 165,000 במוסך מורשה של פורד והוחלף שמן, מסנן, פלאגים ולא היו כל הערות
עקב מרחק של כ- שעה נסיעה מהמוסך ועומס בעבודה לקיחת הרכב לבדיקה תאלץ להידחות במספר ימים.
השאלה היא האם ניתן להשתמש ברכב או שבמקרה זה על הרכב להשיאר נייח?
תודה,