Jump to content

FORD2005

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי FORD2005

  1. שלום לכולם ברשותי פורד פוקוס 2005 אתמול בערב לאחר נסיעה של 40 דקות נדלקה נורת המנוע עליי לציין שהרכב עובד באופן תקין לחוטין ללא כל סימנים לבעיות. חשובב לציין שלפני כ 3 חודשים הרכב עבר טיפול 165,000 במוסך מורשה של פורד והוחלף שמן, מסנן, פלאגים ולא היו כל הערות עקב מרחק של כ- שעה נסיעה מהמוסך ועומס בעבודה לקיחת הרכב לבדיקה תאלץ להידחות במספר ימים. השאלה היא האם ניתן להשתמש ברכב או שבמקרה זה על הרכב להשיאר נייח? תודה,
×
×
  • תוכן חדש...