שלום לכולם אני חדש כאן ומקווה שתעזרו לי שאצטרך וכנ"ל לגבי אליכם!
היום אחי הקטן רכש רכב יד2 ומיד הלך לעשות טיפול 10,000 לאחר הטיפול הרכב התחיל לעשן עשן לבן וסמיך, ברגע שנותנים גז הוא מעשן הרבה ושעוזבים אז הוא גם סוג של מנמיך תורים כמעט עד לדימום ואז מתייצב וממשיך להוציא עשן לבן אבל בכמות קטנה מה יכולה להיות הבעיה תודה לעוזרים שיהיה ערב נעים!