Jump to content

סתיו ביסמוט

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סתיו ביסמוט

  1. בשבוע האחרון פתאום האזעקה הפסיקה לפעול כאשר אני לוחץ על השלט הנעילה המרכזית מופעלת 4 מאותתים מהבהבים אבל ההזעקה לא מתפקדת. בנוסף לפעמים תוך כדי נסיעה הרכב משמיע כאילו האיתות עובד אבל הוא לא והצג של השעון על הדשבורד הפסיקה לעבוד גם. ברור לי שזאת בעיית חשמל השאלה אם זה קצר או שזה פיוס שרוף? תודה רבה
  2. מדובר בדהייטסו סיריון שנת 99 243,540ק"מ. ובעצם אתה אומר לי שהמנוע גמור?
  3. תראה אני לא הייתי עם אחי במוסך לכן אני לא יכול להגיד אבל זה מוסך מורשה אני מאמין שהם יודעים מה הם עושים
  4. שלום לכולם אני חדש כאן ומקווה שתעזרו לי שאצטרך וכנ"ל לגבי אליכם! היום אחי הקטן רכש רכב יד2 ומיד הלך לעשות טיפול 10,000 לאחר הטיפול הרכב התחיל לעשן עשן לבן וסמיך, ברגע שנותנים גז הוא מעשן הרבה ושעוזבים אז הוא גם סוג של מנמיך תורים כמעט עד לדימום ואז מתייצב וממשיך להוציא עשן לבן אבל בכמות קטנה מה יכולה להיות הבעיה תודה לעוזרים שיהיה ערב נעים!
×
×
  • תוכן חדש...