Jump to content

בני 1989

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בני 1989

  1. אשמח לקבל מידע על אמינות ה f350 עם מנוע 6700 אני יודע שהדגם לפני 2011 עם המנוע 6 ל' היה בור בלי תחתית....
  2. תודה! מחפש קומפלט 2 צדדים אם יהיה בקליות לבד גם אקח
  3. סובארו סטיישן 1979 שלום לכולם אני עומד לרכוש אחת כזאת כבר סגרתי עם הבנאדם הוא בנתיים מחפש תחליף (משמש את הקשיש בנסיעה יומיומית מחפש חלקים ובעיקר פנסים אחוריים תודה.
×
×
  • תוכן חדש...