Jump to content

ben2yaron

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ben2yaron

  1. היי, אני חדש בפורום רציתי לדעת שהוא עשה לך את ההתקנה של השליטה מההגה היה את החוט בתוך ההגה או שהוא התקין את זה? דבר שני קנית את הסוג עם heating steering wheel או את האחר שזה ללא חימום? אשמח עם תעזור לי תודה.
  2. מאיפה קניתה את השליטה מההגה ומי התקין לך את זה עם אפשר לדעת.
×
×
  • תוכן חדש...