שלום חברים,
יש לי רכב מסוג סוזוקי ליאנה 2003.
ברכב יש נעילה מרכזית בשלט (דלתות וחלונות) ללא אזעקה.
בתקופה האחרונה, היו מספר פעמים שהשלט לא הגיב והשתמשתי במפתח.
שלשום הרכב לא הניע. לאחר בדיקה, הוחלף מצבר ומאז השלט לא מגיב כלל (גם לא הרזרבה וגם לא בהחלפת סוללה).
אני נאלץ כעת להרים חלונות כל פעם בסיום הנסיעה ולנעול את הדלתות.
אגב, כשאני פותח את הרכב עם מפתח, יתר הדלתות לא נפתחות (אני צריך לפתוח אותן ידנית), אך כשאני נועל, כל הדלתות ננעלות.
יש למישהו מושג? האם לפנות לחשמלאי רכב? פתרונות יתקבלו בברכה