Jump to content

לומדsx4

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי לומדsx4

  1. מה הכוונה שמאי צד ג זה בעצם השמאי שהסוכן ביטוח שלי מזמין (אני לא אשם הצד השני, ואין בעיה איתו). הוא מחליף למקורי? אם הוא מתאים אותו לצבע הוא ידע להתגבר על שינוי הצע שנוצר במשך השניין מהשמש או שהוא צובע עפ"י מספר צבע? תודה על התשובה המהירה.
  2. חברים יקרים לפני מספר ימים נפגע רכבי סוזוקי 2008 sx4 מרכב אחר. בטמבון האחורי של רכבי נוצר שקע (לא קרע) שכולל סריטות, הקורות לא נפגעו והפח לא התעקם אך הקליפסים של הטמבון נשברו. שאלתי היא: 1.האם הביטוח מחליף טמבון מקורי במקרה שלי? האם כדאי לתקן\או להחליף לחדש מבחינת גוונים של צבע? מה עלות של טמבון מקורי חדש? האם טמבון מקורי מגיע בצבע הרכב או שהוא מגיע בצבע יסוד וניצבע במוסך? איך השמאי מחליט אם לתקן\להחליף מקורי\חלופי? אודה לתשובות מקצועיות.
×
×
  • תוכן חדש...