חברים יקרים לפני מספר ימים נפגע רכבי סוזוקי 2008 sx4 מרכב אחר.
בטמבון האחורי של רכבי נוצר שקע (לא קרע) שכולל סריטות, הקורות לא נפגעו והפח לא התעקם אך הקליפסים של הטמבון נשברו.
שאלתי היא:
1.האם הביטוח מחליף טמבון מקורי במקרה שלי? האם כדאי לתקן\או להחליף לחדש מבחינת גוונים של צבע? מה עלות של טמבון מקורי חדש? האם טמבון מקורי מגיע בצבע הרכב או שהוא מגיע בצבע יסוד וניצבע במוסך? איך השמאי מחליט אם לתקן\להחליף מקורי\חלופי?
אודה לתשובות מקצועיות.