Jump to content

מארק.ל

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מארק.ל

  1. זוהר שלום אשמח לנסות את המערכת על המכונית שלך. היא אמורה לעבוד (בתיאוריה) אתה גם יכול ליצור קשר טלפוני: 054-4324848
  2. אופיר, שוב תודה על העזרה. למרות שהבעיה לא נפתרה נראה שזה בהחלט קידם אותי. לא פשוט, ההה.. אנסה ליצור קשר עם חיים.
  3. חיים שלום יש לי MB Carsoft 7.4 Multiplexer אני מחפש מישהו שיש לו מערכת כזו כדי להבין למה המערכת שלי לא מתפקדת
  4. בעצם זהו המוצר כפי שמופיע בדיל אקסטרים (89.30$) - Color: Black - Aluminum casing - MB Carsoft 7.4 Multiplexer - MCU controlled Interface for Mercedes Benz Carsoft 7.4 which is compatible with the original interface - Interface contains Multiplexer to connect to all diagnosticable Modules fully automatically - Status Led's for Power, MCU and K-Line status - DB37 connection to vehicle - Comes with software CD - Accessories Include: - DB25 to Benz 38 pin cable (120cm) - Power Test Line (140cm) - DB25 to Benz Spring 14 (120cm) - DB25 to Benz OBD16 (120cm) - RS232 extension cable (120cm)
  5. היי אופיר. תודה על התגובה המכונית: C220 1996 קניתי מערכת סינית והתקנתי את התוכנה. בהתחלה ה USB - RS232 לא תפקד אז עברתי למחשב IBM ישן כפי שהמליצו ברשת, קניתי כרטיס PCMCIA , ועכשיו התוכנה מזהה את הפורט אך מודיעה שאחד הכבלים לא תקין (RS232 או ה38 פין). כמובן שעדיין לא שללתי שמקור הבעיה בתפעול לקוי או בהתקנת האפליקציה או בקינפוג הפורט או במולטיפלקסר עצמו או משהו בחיבור למחבר המכונית שכחתי משהו? בקיצור אני זקוק למערכת מתפקדת כלשהי כדי להשוות ביניהן לינק למוצר: ... משום-מה אסור לי לפרסם לינקים (חסר פז"מ) אז מחקתי אותו שלח לי מייל ואחזיר לך בלינק תודה, מארק
  6. שלום. קניתי ערכת דיאגנוסטיקה ולא מצליח להתחבר. מבקש עזרה באיתור התקלה אצלי ע"י החלפות של מרכיבים אחד אחד. [email protected]
×
×
  • תוכן חדש...