היי אופיר. תודה על התגובה
המכונית: C220 1996
קניתי מערכת סינית והתקנתי את התוכנה. בהתחלה ה USB - RS232 לא תפקד אז עברתי למחשב IBM ישן כפי שהמליצו ברשת, קניתי כרטיס PCMCIA , ועכשיו התוכנה מזהה את הפורט אך מודיעה שאחד הכבלים לא תקין (RS232 או ה38 פין). כמובן שעדיין לא שללתי שמקור הבעיה בתפעול לקוי או בהתקנת האפליקציה או בקינפוג הפורט או במולטיפלקסר עצמו או משהו בחיבור למחבר המכונית שכחתי משהו?
בקיצור אני זקוק למערכת מתפקדת כלשהי כדי להשוות ביניהן
לינק למוצר:
... משום-מה אסור לי לפרסם לינקים (חסר פז"מ) אז מחקתי אותו שלח לי מייל ואחזיר לך בלינק
תודה, מארק