Jump to content

קטקטית

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קטקטית

  1. היי כבר שבועיים וחצי בלי אוטו! מתלבטת במאזדה 3 שנת 2008 לבין יונדאי I30 2009 חייבת עזרה. אשמח לקבל המלצות
  2. שלום לכולם חדשה דנדשה בפורום
×
×
  • תוכן חדש...