Jump to content

MOTI24

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MOTI24

  1. תקשיבו טוב ילדים, אני נוהג על שברולט ספארק 2012 כבר חצי שנה. עברה 7000 ק"מ. אחלה רכב שבעולם אני מבסוט. לפניה הייתה לי שברולט אבאו שנת 2010 וגם עליה הייתי מבסוט. לא קיים רכב חדש עם בעיות כמו שהבחור למעלה ציין זה שקר מוחלט.
×
×
  • תוכן חדש...