Jump to content

שלמה 12

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שלמה 12

  1. ראשית, תודה על תגובתכם לא הייתה כל תופעה מוקדמת, במהלך הנסיעה נדלקה נורת החיווי בצורת ברז, הרכב מתחיל לגמגם, ואז נדלקת נורה בצורה של סליל וגרף וכן נורה בצורה של קנוס (סליחה שאני לא יודע לקרוא להם בשמות מדויקים, אין לי ספר רכב! ) ואז נשמעת כעין חבטה מכיוון הגיר, המנוע עולה לטורים גבוהים, דוושת הגז לא מגיבה כלל והרכב נוסע בהילוך כנראה שלישי כשכל השליטה עליו היא ע"י הברקס. ברגע שאני מעביר לניוטרל, הטורים עולים וירדים בעצבנות והמנוע רועד בחוזקה, ממש לא נעים!! בתחילה ה"תופעה" הייתה לעיתים רחוקות ונעלמת, אך לאחרונה, זה המצב כמעט קבוע. כפי שציינתי קודם בבדיקת מחשב עלו מס' תקלות אחת קשורה לMAP והאחרות כולן לבית מצערת
  2. שלום חברים ויום טוב שמי שלמה, חדש בפרום אני בעלים של רנו סניק 2002 מנוע 2000 סמ"ק מזה כ- 3 וחצי שנים עד כה מאוד נהנתי מהרכב ולא סבלתי מבעיות מיוחדות בחודשים האחרונים הרכב סובל מבעיה שהולכת ומחריפה והנה התיאור: בלוח החיווי נדלקת נורה בצורה של ברז ולאחר זמן נדלק חיווי של גרף קטן ו"חיווי תקלה חשמלית" (ציור של סליל) וכן חיווי בצורה של קונוס המנוע נכנס למצב של סל"ד עולה ויורד כשההילוך ב P, וב D הרכב נמצא בהילוך גבוהה (לפחות שלישי) ובלי שום אפשרות שליטה בגז. המוסכניק שלי שלח אותי לבדיקת מחשב בת"א (לא במוסך מורשה) המחשב העלה כשמונה תקלות שאחת מהן קשורה למאפ (לא יודע מה זה, כך נכתב במחשב) והשאר קשורות לבית מצערת, המכונאי הציע תחילה להחליף את המאפ, למחוק את כל התקלות במחשב ולראות האם זה יעזור וכך היה! הרכב נסע חלק כשבועיים ולאחמ"כ חזרה התקלה ביתר שאת ובתדירות גבוהה מאוד שוב נכנסתי לבדיקת מחשב והפעם תקלת המאפ נעלמה ונשארו רק התקלות של בית מצערת המכונאי קבע כי יש להחליף אותה!! אשמח מאוד לשמוע את דעת המומחים מה כדאי לעשות תודה מראש שלמה
×
×
  • תוכן חדש...