ראשית, תודה על תגובתכם
לא הייתה כל תופעה מוקדמת, במהלך הנסיעה נדלקה נורת החיווי בצורת ברז, הרכב מתחיל לגמגם, ואז נדלקת נורה בצורה של סליל וגרף וכן נורה בצורה של קנוס (סליחה שאני לא יודע לקרוא להם בשמות מדויקים, אין לי ספר רכב! ) ואז נשמעת כעין חבטה מכיוון הגיר, המנוע עולה לטורים גבוהים, דוושת הגז לא מגיבה כלל והרכב נוסע בהילוך כנראה שלישי כשכל השליטה עליו היא ע"י הברקס.
ברגע שאני מעביר לניוטרל, הטורים עולים וירדים בעצבנות והמנוע רועד בחוזקה, ממש לא נעים!!
בתחילה ה"תופעה" הייתה לעיתים רחוקות ונעלמת, אך לאחרונה, זה המצב כמעט קבוע.
כפי שציינתי קודם בבדיקת מחשב עלו מס' תקלות אחת קשורה לMAP והאחרות כולן לבית מצערת