שלום לכולם
יש לי מזה כשנתיים שברולט אימפלה שנת 05
את כל הטיפולים שלו אני עושה בעצמי
בשבוע האחרון החלו רעשים מוזרים מכיוון המנוע יותר כמו תיקתוקים
לקחתי את הרכב למוסך מורשה של UMI למען האמת לשניים כאלו
הם בהתחלה חשבו שזה מהמותחן של הרצועות אך לבסוף הגיעו לתובנה
שזה מהשסתומים ולא ניתן לעשות כיוון שסתומים באימפלה ושאין מה לעשות זה רעש מציק אך סביל.
זה רעש כמו של מנוע דיזל
רציתי לדעת האם מישהו ניתקל בבעיה כזו?
האם באמת לא ניתן לעשות כיוון שסתומים באימפלה?
לדעתי אין דבר כזה רעש מציק שלא מזיק. זה משהו שמצריך טיפול.
פניתי גם ל2 מוסכים לא מורשים שהם בכלל לא זיהו את הבעיה וכל אחד אמר משהו אחר ( גיר, ומשאבת מים)
אשמח לעזרה.