שלום לכולם, אבקש את עזרתכם.
שבוע שעבר הייתי מעורבת בתאונת שרשרת (אני הייתי האמצעית בין 3 מכוניות). אני הספקתי לבלום כמעט לגמרי ופגעתי במכונית הראשונה במהירות אפסית. לא היה שום נזק חיצוני (אף לא שריטה) ואילו הלוחית רישוי הקדמית שלי מעט התעקמה. בגלל שהייתי מאוד נרגשת החלפתי פרטים עם שני הנהגים האחרים למרות שלמעשה לא היה שום צורך בכך. גם המכונית שפגעה בי מאחורה הייתה כבר בסוף הבלימה ולא נגרם שום נזק. לאחר כ-5 ימים מהתאונה קיבלתי טלפון מנהגת האוטו הראשון שבדיקה במוסך העלתה נזק לשאסי (!) ולאגזוז והתיקון מסתכם ב-4000 ש"ח. רציתי לדעת האם באמת תיתכן פגיעה פנימית כה קשה כאשר אין ולו רמז חיצוני לתאונה והיא קרתה במהירות כה נמוכה והאם יש לכם עצות איך להתמודד עם המצב שנוצר
תודה וחג שמח!