Jump to content

yosefoon

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של yosefoon

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. נראה לך שלמרות הגישה הבעיתית אליה אני מודע יש סיכוי לטעויות בהרכבת החלקים? איפה אפשר להשיג ספר אחזקת רכב לג'סטי שיסביר איך מפרקים/מרכיבים ?
  2. שלום לכולם יש לי בעיה עם סובארו ג'סטי 1000. הוא מתחמם. פרקתי רדיאטור וניקיתי אחרי שהרכבתי ומלאתי נוזל קירור פמפמתי על צינור כניסת המים לשחרר אויר מהמערכת והעלתי טורים ונראה לי שהמשאבה לא לוקחת ובגלל זה כל העסק מתחמם (אין טרמוסטט דרך אגב). קניתי קיט להחלפת חלקים במשאבה ואני מתלבט אם לעשות לבד או לפנות למוסך שרוצה 800 ש"ח. האם נראה שהבעיה באמת משאבת מים ? האם אני אוכל להתמודד עם "שיפוץ" המשאבה לבד ? יכול להיות שיש בעיה בציר של המשאבה? (שלא נראית יושבת על רצועת הטיימינג לאחר בדיקה ) ?
×
×
  • תוכן חדש...