אהלן,
יש לי ברכב רדיו דיסק clarion cz200a
עכשיו הרמקולים שקיבלתי עם הרכב על הפנים... אני רוצה לדעת איזה סוג של רמקולים מתאים לרכב אם מישהו יודע כי פשוט לפי מה שאני רואה הגישה לרמקולים ממש לא נוחה וצריך לפתוח את כל הדלת.
אני רוצה לדעת את הסוג של המקדימה ומאחורה..
ועל הדרך אולי גם המלצות לרמקולים שילכו סבבה עם המערכת. בלי מגברים סאבים ושטויות.. פשוט שישמעו מוזיקה אלקטרונית בצורה שכיף לשמוע ולא צורם מידי וטראבלי מידי..
תודה מראש לכולם.