שלום, יש לי מיצובישי לנסר, הדגם האוטומט, שנת 93.
אתמול נדלקה לי נורת הדלק , נסעתי לעבודה וכשחזרתי הרכב הניע נסע 100 מטר ונעצר.
מילאתי כ 15 ליטר דלק , אך גם זה לא עזר , הרכב לא מניע.
יש סטארטר איו הנעה,.
האם יש למישו מושג מה עלולה להיות הבעיה , והאם זה קשור למשאבת הדלק?.
בתודה מראש, ראובן.