שלום לכולם,
בתאריך 2.11.2011 רכשתי סוזוקי אלטו ידני מהחברה במחיר 58,000 ש"ח. מאז ועד היום אין לי אף תלונה על האוטו הוא משרת אותי בצורה טובה, חסכוני בדלק והטיפול 10,000 שעשיתי לו עלה לי בקושי 300 ש"ח.
עכשיו להתלבטות שלי - האמת שדי נמאס לי מרכב ידני, כל הנסיעות שלי הן בתוך העיר - רעננה, כפ"ס, הרצליה דרכים שעמוסות בפקקים ועם ידני זה לא תענוג גדול. בנוסף לזה, האוטו מנוע 1000 ככה שלפעמים בא להאיץ ולהרביץ וכאן זה לא בא לידי מימוש.
למה אני רוצה להשאיר אותו?
א. אני עדיין נהג צעיר ויש לי עוד שנה עד שאצא מן הסטטוס הזה.
ב. האוטו הזה באמת מדהים בדלק 1 ל -16 ק"מ בתוך העיר.
ג. ירידת ערך סבירה.
חשבתי להחליף את האוטו עבור הונדה סיוויק 2007 4 דל' מצאתי רכב יד 1 56,000 ק"מ במחיר של 58,000 ש"ח, אבל אני מפחד לעשות טעות ולהפסיד פעמיים גם בגלל עלות אחזקה גבוהה משמעותית וגם בגלל ירידת ערך גבוהה.
אשמח לשמוע בעצתכם, תודה מראש!