שלום לכולם,
אתמול קיבלתי i25 מהעבודה (שנמוך רציני מהמזדה 3 והפיזו 308 שהיו ברשותי). נעזוב כרגע את הרכב עצמו - די מאכזב - אבל הכסא פשוט הורג אותי. אני קצת גדול (נו..טוב בסדר....כבד), ורק הנסיעה מנתניה לגבעתיים לבדה עשתה לי לא נוח.
האם יש בשוק כיסויי מושב שלא מגיעים דווקא מהצורך לקשט (כמו הדר רוזן) אלא מרפדים קצת או מרככים את תנוחת הנהיגה.
לא אכפת לי להשקיע - אחרי הכל אני מבלה שם כמה שעות ביום - ולא אכפת לי ששאר המושבים ברכב לא יהיו כאלו.
רק מזכיר שמדובר בליסינג - כך שאני לא יכול להחליף את המושב עצמו.
מישהו מכיר משהו?
תודה מראש