שלום חברים.
ראשית ,היה באמת יום מקסים,נהנתי לראות את מכוניות חברי המועדון.
וכל הפעילות סביב התצוגה היתה מבדרת ומהנה .ניכר היה ,שמנהלי ומארגני המפגש
עמלו קשה ,בכדיי שכולנו נהנה .
אך למרות זאת ...לצערי עלי להסכים עם ביקורתו של החבר אבי-נ.
חבל מאוד שנושא החיבלול והשמירה ,היו כה דלים.
גם את מכוניתי פתחו..ואף ישבו בתוכה (למרות שעמדתי מטרים ספורים ממנה )
אין לי ספק שהמסקנות יוסקו,ובמפגש הבא לא נשב במכונית כל היום....
ואולי אפילו נהנה מרכיבה על גמל....
בברכת המשך פעילות פוריה
סימה ויוסי.ב