Jump to content

b_sima

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של b_sima

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. משתתפים בצער המשפחה . יהי זכרו ברוך. סימה ויוסי ביבי
  2. לירון תודה שצילמת את ה "בייבי שלנו" מוסטאנג 66 יפייפיה . הנה תמונה נוספת שצולמה ע"י חברינו ... התקהלות סביב "הבייבי":wink: סימה ויוסי .ב
  3. שלום חברים. ראשית ,היה באמת יום מקסים,נהנתי לראות את מכוניות חברי המועדון. וכל הפעילות סביב התצוגה היתה מבדרת ומהנה .ניכר היה ,שמנהלי ומארגני המפגש עמלו קשה ,בכדיי שכולנו נהנה . אך למרות זאת ...לצערי עלי להסכים עם ביקורתו של החבר אבי-נ. חבל מאוד שנושא החיבלול והשמירה ,היו כה דלים. גם את מכוניתי פתחו..ואף ישבו בתוכה (למרות שעמדתי מטרים ספורים ממנה ) אין לי ספק שהמסקנות יוסקו,ובמפגש הבא לא נשב במכונית כל היום.... ואולי אפילו נהנה מרכיבה על גמל.... בברכת המשך פעילות פוריה סימה ויוסי.ב
×
×
  • תוכן חדש...