המערכת קיימת אצלי כבר מעל שלוש שנים ועברה שלושה אנשים שונים שישבו וכיוונו אותה. בהתחלה די אהבתי את איך שהיא נשמעה אבל עם הזמן הבנתי שזה לא סגנון הסאונד שאני מחפש... מאחר ואני שומע הרבה סגנונות של מוזיקה אבל די מעט טראנס ויותר אינסטרומנטלית (רוק, ראגאיי, אינדי וכדומה) החלטתי שאני רוצה להחליף את הסט לאחד שיתן סאונד יותר רך. בינתיים החלפתי את הסאב ל- Boston G1 12" יד שניה שקיבלתי במחיר טוב. בעניין הרמקולים האחוריים, שמעתי מהרבה אנשים שאין בהם צורך. האידיאל מבחינתי הוא להגיע לכיוון של בי-אמפ שיצור לי "במה" (אשמח לקבל עצה לגבי מישהו שיודע לעשות את זה כמו שצריך...). מבחינת התקציב, הוא לא מאוד מוגבל. אני יכול להוציא 3,000 עד 4,000 על קומפוננטים. השאלה היא אם ה-EP4x מגבר מספיק טוב או שיהיה צורך להחליף גם אותו? (לדעתי ה- EP 1D אמור לסחוב את הסאב בלי בעיה).
תודה רבה!