Jump to content

eliiz

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eliiz

  1. יש לי קורולה רובוטית מודל 2008 מתי שאני פותח או נועל את האוטו באמצעות השלט רחוק האורות חנייה הקדמיים שלי לא נדלקים ונכבים לרגע עד לפני שבוע הם כן עשו את זה האורות האחוריים לעומתם כן נדלקים ונכבים בזמן לחיצה על השלט המנורות עצמם תקינות והם נדלקות אם אני מפעיל אותם ממושב הנהג מישהו יודע מה הבעייה ואיך ניתן לפתור אותה בתודה מראש ..
×
×
  • תוכן חדש...