יש לי קורולה רובוטית מודל 2008
מתי שאני פותח או נועל את האוטו באמצעות השלט רחוק האורות חנייה הקדמיים שלי לא נדלקים ונכבים לרגע
עד לפני שבוע הם כן עשו את זה
האורות האחוריים לעומתם כן נדלקים ונכבים בזמן לחיצה על השלט
המנורות עצמם תקינות והם נדלקות אם אני מפעיל אותם ממושב הנהג
מישהו יודע מה הבעייה ואיך ניתן לפתור אותה
בתודה מראש ..